Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
08. februar 2003 - 23:09 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Er min side bruger venlig?

http://doom.deck.dk/admin

Plz beskriv hvad der er ivejn og hvad jeg skal lave det om til?
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
08. februar 2003 - 23:10 #1
Slet venlist side efter jer :)
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
08. februar 2003 - 23:11 #2
p.s. i den e-amil i får er linket www.zapsite.dk men det virker ikke endnu! så i skal udskifte www.zapsite.dk med doom.deck.dk
Avatar billede ahv Nybegynder
08. februar 2003 - 23:13 #3
Når man kører over linksne kommer der den der title frem, den er bestemt ikke god synes jeg.

Jeg kan tilmelde mig med mail: @
Her skal du nok have lidt validering.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. februar 2003 - 23:18 #4
(1) Siden har en meget enkel og overskuelig opbygning.

(2) Selvom opbygningen er overskuelig kommer din side til at virke meget overskuelig fordi den er så lang, på forsiden er den i hvertfald alt for lang (høj).
Du behøver ikke have alle de forskellige "versioner" med på forsiden, smid dem ind under en side for sig (nyheder)

(3) En smart lille effekt du har lagt på linksne. Synes måske du skal ligge en lille tynd boks rundt om kassen der kommer frem.

Hvis du arbejder på at lave siden mindre i højden, vil man måske også undgå scroll bar, og det vil hjælpe meget på brugervenligheden
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. februar 2003 - 23:26 #5
lovlig mange stave og oversættelsesfejl:

developer  =>  en person der udvikler
developed  =>  udviklet

can't    =>  talesprog
cannot  =>  skriftsprog

In the beginning was the script  =>  parafrase fra johannes evangelie
To begin with the script was  =>  'i begyndelsen var skriptet'

expanded tit  =>  bryst der er opereret større
expanded it  =>  udvidet det

custom maid  =>  ugift kvindelig tolder
custon made  =>  special designet

mvh JakobA
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
08. februar 2003 - 23:37 #6
Jakoba, ja ved det godt! vi har en person som begynder på stavefejlne i morgen!

Og tak for hjælpen Ahv, Jakobclausen i får jeres point når der ikke er flere svar, for folk gider ikke svare når jeg har givet pointne ud :)
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
08. februar 2003 - 23:50 #7
jakobclausen: Jeg har fixet de ting du har sagt! kan du ikke se om det var det du mente?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:01 #8
Det er MEGET bedre, men hvis du skærer lidt mere af den tomme plads af, så undgår du fuldstændigt scroll, hvilket vil være helt i top. Men det er klar bedre
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:02 #9
Det er også pænere med rammen, rundt om boksen, ved linksne
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
09. februar 2003 - 01:02 #10
Der er ikke scroll længer hos mig :)
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
09. februar 2003 - 01:03 #11
ingen af jer har sagt om det er nemt af tinde runt i? og om man kan finde ud af tingene!
Avatar billede guffas Nybegynder
17. februar 2003 - 12:06 #12
Det ser ud til at TV2.DK har hugget din baggrundsgrafik og brugt den på deres hjemmeside. Og ved du hvad - de har ikke engang gidet at omdøbe filnavnet...
Avatar billede janeamil Nybegynder
22. marts 2003 - 01:22 #13
Guffas - *lol* ja hehe hvem mon der har stjålet det? ^
Avatar billede speakfreak Nybegynder
22. marts 2003 - 01:31 #14
Meget brugervenlig side!
Avatar billede molokyle Nybegynder
24. maj 2003 - 23:44 #15
Kontrastsvag på bundlinie. Brug #0c0c0c til tekst i stedet for sort.
Avatar billede johandysatan Novice
03. december 2003 - 22:27 #16
Hvis du er interesseret i nogle tommelfingerregler (heuristikker) for web-design, er det oplagt at tjekke Nielsen Norman Group ud (de selvproklamerede Konger af web-design og usability), bla. her:
http://www.useit.com/papers/heuristic/heuristic_list.html
finder du 10 bud på hvad man bør holde sig for øje, når man vil lave "godt" design!