Avatar billede random_act Nybegynder
07. februar 2003 - 23:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

codec til media player 9.0

Jeg har opdateret til media player 9.0.
Den kan så ikke klare dual audio, AC3 eller noget andet end rå avi film.
Jeg har fået at vide det er fordi jeg bruger en FFDShow/NIMO combo af codecs.
Jeg skal bruge nogle drivere der virker.
Avatar billede bentn Nybegynder
07. februar 2003 - 23:16 #1
Til AC3 skal du bruge denne.
"Tsunami Codec & Filter Pack"
http://www.divx-digest.com/software/tsunami_pack.html

Smid Nimo det kan fucke en del op.
Avatar billede bentn Nybegynder
07. februar 2003 - 23:17 #2
Rettelse...
smid Nimo UD...
Avatar billede bentn Nybegynder
07. februar 2003 - 23:20 #3
check at du også har updateret din directX
http://www.google.com/search?q=directx&ie=ISO-8859-1&hl=da&lr=
Avatar billede random_act Nybegynder
07. februar 2003 - 23:25 #4
Jeg køre directx 9.0 sidste nye.
Codecet virker fint på dem med lyd problemer. Jeg har ikke kunne teste den på alle måder så jeg køre lige lidt tests og kommer igen en gang i morgen middag med pointsne.
Avatar billede random_act Nybegynder
09. februar 2003 - 17:04 #5
Den kan ikke vise subtexts. Det er ikke en feature jeg bruger tit men det ville være rart med den. Er der en løsning?
Avatar billede crapass Nybegynder
09. februar 2003 - 17:10 #6
Prøv måske at installere Nimo codec pack, det har hjulpet på de film jeg ellers ikke kunne afspille. Jeg kan ikke helt huske hvor jeg downloadede den, med jeg finder lige ud af det.
Avatar billede crapass Nybegynder
09. februar 2003 - 17:11 #7
Avatar billede random_act Nybegynder
09. februar 2003 - 17:12 #8
crapass-> læs spørgsmålet!!!
Avatar billede bentn Nybegynder
09. februar 2003 - 17:22 #9
Tak for point.
For at se subtitles skal du bruge Mediaplayer version 6.4 - finder du her.
http://www.divxmovies.com/software/
du skal også installere, DirectVobSub før du kan se tekster.- Søg på google.com

Jeg vil dog hellere råde til at bruge BsPlayer hvis du vil se tekster.
www.bsplayger.org
Den har fede undertekster funktioner.
Avatar billede bentn Nybegynder
09. februar 2003 - 17:23 #10
www.bsplayer.org
så skulle linket virke.