Avatar billede thorkild_mgala Nybegynder
24. januar 2003 - 11:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Top logo til taxa side

Hejsa

Nogen der vil prøve at kigge lidt på det toplogo vi selv har lavet.

http://www.friserverplads.dk/thorkild_mgala/bestil-taxa-top.gif

Det er godt nok, nogen der vil prøve.

Brede: 700 Pixel Højde: 150 pixels

Den gule farve er vigtig !!!! Det skal altså være den.
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
24. januar 2003 - 12:33 #1
jeg gør et forsøg kik imellemtiden på det her jeg har lavet www.hpja-design.amok.dk
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
24. januar 2003 - 12:50 #2
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
24. januar 2003 - 12:50 #3
det skulle være et svar
Avatar billede thorkild_mgala Nybegynder
29. januar 2003 - 11:14 #4
Har ikke fået et forslag jeg kunne bruge, da jeg havde glemt at skrive nogle flere krav. Opretter et nyt spm og så ligger jeg lige linket her.
Avatar billede Kengun Praktikant
03. februar 2003 - 10:10 #5
Hvor svært kan det være at legge ud det link? HER: http://www.eksperten.dk/spm/310923 - og var jeg dig så ville jeg også have kommenteret de svar du har mottaget også......
Avatar billede muss Nybegynder
03. februar 2003 - 10:15 #6
Besynderligt....... til at starte med var det 200 point værd, nu kun 100 ???