Avatar billede mortenf Nybegynder
22. januar 2003 - 13:25 Der er 3 kommentarer

BrowseForFolder

Hvordan angiver man start op stien, hvis ikke det skal være en af ShellSpecialFolderConstants  ?

f.eks "H:\Input"
Avatar billede mikker Nybegynder
23. januar 2003 - 09:02 #1
Hvad mener du med start-op-stien ?
Du kan jo bruge udtryk som
AppPath
CurDir
ChDir

- Mikker
Avatar billede mortenf Nybegynder
23. januar 2003 - 12:47 #2
Jeg vil gerne definere et root directory som den altid starter i, iøjeblikket starter den i
'  Root folder = Desktop
    bInfo.pidlRoot = 0&
Men da jeg har mange drev ville det være optimalt hvis den startede i et af dem  f.eks "H:\Input"
Koden jeg bruger er Windows API SHGetPathFromIDList, SHBrowseForFolder
Avatar billede mikker Nybegynder
23. januar 2003 - 21:36 #3
Vi er enige om, at du har et VB program du har problemer med ikke sandt?
Hvis det er selve OS du vil lave om på sååå... Held og lykke
Jeg kan tage fejl, men app.path burde være nok i langt de fleste tilfælde.

- Mikker