Avatar billede netphreak Nybegynder
19. januar 2003 - 10:36 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Web host der tilbyder SoftArtisans fileUpload komponent.

Nogen der kender til en dansk (billig) host, der understøtter SoftArtisans fileUpload komponent ?
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
19. januar 2003 - 10:41 #1
Prøv at see Wannafind.dk ved ikkke om de ha men prøv at se
Avatar billede ffn Nybegynder
19. januar 2003 - 11:19 #2
nej, jeg ved ikke hvad det er men jeg har en udbyder jeg er meget tilfreds med han plejer at kunne hjælpe med det meste. Prøv yanet.dk det er billigt og stabilt, hvis SoftArtisans fileUpload komponent er noget der koster udbyder meget at tilbyde, så skal du nok ikke regne med at yanet.dk kan tilbyde, men skriv en gang til ham"!
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
19. januar 2003 - 11:28 #3
Hej.

Prøv webdomain.dk for vis de ikke har det kan man få det installeret gratis

Citat fra webdomain.dk

-----------------------------------------------------------------------------
**Følgende ASP komponenter er installeret på serveren: jmail 4,3, ASPping, ASPsmartupload, ASPimage og w3 Sockets. Hvis flere ønskes kan dette også lade sig gøre uden merpris.
-----------------------------------------------------------------------------

Så der skulle da være en chance og priserne er jo også ret billige.

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. januar 2003 - 16:18 #4
Det er jo ikke det komponent der bruges flest steder, men prisen for produktet er jo også lidt kedelig..

Men jeg ved at http://www.securehosting.dk tilbyder det, men de er jo ikke de billigste, men tror ikke du finder et lavpris host der med rent mel i posen kan tilbyde et webhotel til 5 kr./mdr. med et komponent der ligger tæt på 130$
Avatar billede cpufan Juniormester
19. januar 2003 - 18:23 #5
vi har installeret den på vor server

mvh www.adweb.dk

se evt. http://adweb.dk/ressources.asp
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. januar 2003 - 18:28 #6
Så kan jeg kun smide mit tidligere link i den lille papirkurv.

Jeg kan godt anbefale adweb.dk, der får du altid hurtig/prof. support, gode muligheder og til en fair pris.

De kan klart anbefales som nogen der ved hvordan man driver hosting...
Avatar billede cpufan Juniormester
19. januar 2003 - 18:34 #7
købte skidtet i december '00 for 99 $
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. januar 2003 - 18:36 #8
15$ pr. år i stigning :(
Avatar billede cpufan Juniormester
19. januar 2003 - 18:45 #9
nej det var nu aspupload jeg købte der, kan jeg se,
den koster nu 149$.....
så det er +25$ pr år :(