Avatar billede lrmikkel Nybegynder
14. januar 2003 - 09:49 Der er 3 kommentarer

Security Policy i NT 4.0

Hej der.

Jeg er ikke så erfaren i Windows NT 4.0, så jeg skal have lidt hjælp til følgende spørgsmål. I windows XP findes der noget der hedder Administrative Tools, hvori at der findes settings for Security Policy osv ... findes der et tilsvarende i NT 4.0 ? Og hvor finder jeg den ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. januar 2003 - 10:38 #1
Avatar billede lrmikkel Nybegynder
14. januar 2003 - 11:01 #2
Ja ... jeg har fået det forslag før, men problemet er at Poledit.exe ikke existerer på den maskine ...
Avatar billede dinkie Nybegynder
14. januar 2003 - 15:39 #3
Du kan kun styre det med poledit eller via registry tweaks. Poledit er med på NT server, men er det kun en workstation du har, skal du enten tage den fra en server cd eller finde den via f.eks www.google eller www.microsoft.com