Avatar billede g12 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Lydkort går amok

Win 98 se

Jeg har, efter at have formateret min comp, haft problemer med mit lydkort, som står til at være rigtigt installeret...
Alligevel står det opført som om jeg ikke har lydkortet lagt ind!
Jeg har noget der hedder VIA PCI Audi Controller, men er det et lydkort?

Jeg er lidt pissed over at min lyd ikke virker!
Avatar billede trp79 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:23 #1
Det lyder til at du har et onboad lydkort. Opgrader driverne med de som fulgte med på cd'en til bundkortet. Hvis det er et gammel bundkort kan du formentlig finde driver på producentens hjemmeside.
Avatar billede trp79 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:24 #2
Hvis det er et gammel bundkort (fra før 98 se) kan du formentlig finde driver på producentens hjemmeside.
Avatar billede g12 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:25 #3
Ok... Lyder fornuftigt.. Men hvor ser man hvilken producent det er?
Avatar billede trp79 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:28 #4
Det står i hvert fald på selve bundkortet. Der står også serienummer som du formentlig kan søge på på producentens hjemmeside. Du har ikke manualen til dit bundkort?
Avatar billede trp79 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:30 #5
Det står formentlig også på din faktura...
Avatar billede g12 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:31 #6
Tjaee... Selve compen er en fujitsu siemens, og de manualer jeg har os fra dem.....

Jeg kiggede på deres hp og fandt nada om drivere!:(
Avatar billede trp79 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:33 #7
Hvis du har manualerne må der helt sikkert være et link.
Avatar billede trp79 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:34 #8
Har du linket til deres hjemmeside? Hvad står der på forsiden af manualen?
Avatar billede g12 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:37 #9
Fandt en eller anden tysker side med fujitsu siemens drivere, og fandt da os auido... Nu skal jeg bare finde den rigtige!
Avatar billede g12 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:39 #10
Avatar billede trp79 Nybegynder
13. januar 2003 - 19:42 #11
Og så ned på VIA.
Avatar billede g12 Nybegynder
26. januar 2003 - 18:05 #12
Hmmm... fandt den gode side med drivere...Og hentede den jeg ville mene det var, og compen gik helt amok!
Det her gør mig mere og mere pissed§