Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
13. januar 2003 - 11:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændre størrelse på swapfil i MacOS X 10.1?

Jeg passer en MacOS X 10.0-server, som desværre meget ofte løber tør for virtuel hukommelse, til brugernes store irritation.

Jeg har to spørgsmål:

Hvordan øger jeg dens swap-partitions størrelse?
Hvordan tilføjer jeg sekundær swap-partition?

bemærk venigst at der er tale om en af de første versioner af MacOS X. Det drejer sig ikke om version 10.2, men 10.0 (eller 10.0.1).
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
13. januar 2003 - 15:29 #2
Det ser rigtig fint ud. Jeg prøver det og giver dig de 30 points hvis det virker.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. januar 2003 - 16:45 #3
Ok. her er der et svar.

/per
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
14. januar 2003 - 10:20 #4
Det viste sig at der faktisk er tale om en endnu ældre version af MacOS, så tingene er organiseret anderledes, end hvad artiklen beskriver.

Alligevel fandt jeg ud af det ("apropos swap" gav hvad jeg søgte - DUH!).
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. januar 2003 - 11:04 #5
Det var dejligt at du fik løst dit problem.

/per