Avatar billede sjov Nybegynder
04. januar 2003 - 14:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan accepterer man et svar og hvordan tildeler man point
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. januar 2003 - 14:06 #1
tryk på accepterknappen
Avatar billede egede Nybegynder
04. januar 2003 - 14:08 #2
hmm medlem i 1084 dage uden at vide hvordan man accepterer et svar :)
Avatar billede egede Nybegynder
04. januar 2003 - 14:08 #3
accepterknappen ligger under funktioner i menuen til venstre.
Avatar billede egede Nybegynder
04. januar 2003 - 14:09 #4
Nu er det da mig der roder rundt, undskyld hvad jeg sagde, og undskyld at jeg skulle optage 3 meddelser!
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. januar 2003 - 14:15 #5
Kan se at du kun har 1 spørgsmål, og ingen har svaret i det.
Derfor vil jeg foreslå dig at du:
1) Beder den/dem med korrekt svar om at lægge et svar.
2) Hvis de ikke ønsker point lægger du selv et svar.
3) når en af de ting er sket, kommer der en accepter-svar frem, som du så kan acceptere (evt. avanceret hvis flere skal have point.)