Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2003 - 16:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Anmeld bruger funktionalitet.

Når man anmelder en bruger, bør man vel som minimum få en kvitering for at man har anmeldt denne.

Såvidt jeg husker nulstilles formen bare, når denne er anmeldt (man er i tvivl om anmeldelsen rent faktisk er modtaget).

Envidere ville det være god service med en mail (eller en funktionalitet på sitet), så man kan holde sig orienteret om status på de anmeldelser, man selv har indgivet.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
02. januar 2003 - 17:19 #1
(man er i tvivl om anmeldelsen rent faktisk er modtaget).

hvis anmeldelsen er modtaget burde der stå "du har anmeldt nedenstående brugere : ..." neden under formen  - prøv engang at anmelde mig og se om ikke det virker. (folk fra den liste forsvinder så når anmeldelserne bliver lukket, eller folk bliver deaktiverede)
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2003 - 17:48 #2
Ok. Meget diskret placering, må man sige. Det havde jeg ikke slet.

"Slet anmeldelse" virker iøvrigt ikke umiddelbart.
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2003 - 17:49 #3
"Det havde jeg ikke set" - skulle der stå.
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. januar 2003 - 17:55 #4
men nu er den lukket ;)
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2003 - 18:06 #5
Ok, så kan vi lukke det spørgsmål også, med den anmærkning at:

"Slet anmeldelse"

- ikke fungerer.