Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
02. januar 2003 - 01:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fri debat kategori

Hej.

Nu har vi mange gange set spm med meget lige gyldige ting som godt kan irriterer en masse at de IT venner som er herinde.

Så var det jeg tænkte om man evt. ikke kunne flytte fri debat kategorien et andet sted hen så man ikke fik den med i kat 0 ???

sådan den har sin egen placering og vis man vil se dem kan man selv gå ind på siden, det kunne evt. laves som et subdomain til exp eller som en valgfri kategori.

/Thomas Nielsen
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. januar 2003 - 01:04 #1
Hvad mener du men at "få den med i kat 0" er lige lidt forvirret..
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
02. januar 2003 - 01:06 #2
Hej.

spørgsmåloversigt, det var måske en underlig måde at sige det på men jeg kunne kun huske noget af url´en så det var lige hvad jeg kunne skrive, zorry...

/T
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. januar 2003 - 01:10 #3
Ohh... nu kan jeg se, hvad du mener ... Tjo.. Jeg kunne da godt tænke mig at få den væk ...

men endnu hellere kunne jeg tænke mig, at "fri debat" blev brugt til IT-relevant debat ..

Dog mener jeg at fri debat burde adskilles fra "IT-forummet" Eksperten, da FD ikke omfatter de samme brugsmønstre som alle "Videnssøgningskategorierne" ... Derimod bruges FD til, ja, Debat -- i en debat arbejdes der med Emner, for og imod,  og ikke med SPM, svar og kommentarer -- Og at have points i FD er derfor (IMHO) forkert .... Derfor støtter jeg, at den kom "væk" -- Så længe at der forbliver en debateringsfeature i forbindelse med "eksperten"
Avatar billede cozey Nybegynder
02. januar 2003 - 01:25 #4
Jeg ser ikke de store problemer i at det er, som det er nu!... hvis du ikke ønsker at se dem, så begynd at abonnere på dem du ønsker, eller bestil Pro...
Avatar billede fckomodo Nybegynder
02. januar 2003 - 01:27 #5
Jeg kan slet ikke se jeres meninger, hvis ikke kan lide fri debat, hvorfor så læse indholdet???
Hvorfor besvare indholdet???
Men afligevel skal i lige siges jeres mening til ham som har lavet spm!
Efter reglerne : §2 stk 8 spamme, flame eller poste indlæg uden relevans for det aktuelle spørgsmål.
hvorfor skal i så ikke anmeldes??
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
02. januar 2003 - 01:30 #6
fckomodo, syntes rent faktisk du skulle anmelde mig også anmelder jeg dig fordi du har kommenteret mit forslag til admin som faktisk intet har med dig at gøre.

Vis du selv var så gudehellig havde du heller ikke kommenteret dette spm også havde vi andre ikke skulle brige tid på dig :-)

hygge, thomas
Avatar billede cozey Nybegynder
02. januar 2003 - 01:33 #7
tekniskdesigner>>>
Hvis sp. er henrettet til admin, så skriv en mail til
admin@eksperten.dk  -DU kan ikke tillade dig at poste et indlæg, hvor kun admin må svare! ...
Avatar billede fckomodo Nybegynder
02. januar 2003 - 01:34 #8
Thomas ......
Jeg har kommenteret det efter dit spm, Og jeg forsvare bare fri debat, dvs jeg har noget med dit spm at gøre!!!
Avatar billede fckomodo Nybegynder
02. januar 2003 - 01:37 #9
Vis du selv var så gudehellig havde du heller ikke kommenteret dette spm også havde vi andre ikke skulle brige tid på dig...

gudehellig nej, jeg svare bare på et spm.
Du ligger jo allerede op til at jeg skal køre mod angreb mod dig, det er vidst hellere ikke lovligt at svine folk til???
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. januar 2003 - 01:43 #10
fckomodo >> Det her har ikke noget med, om vi rent faktisk læser eller endsige deltager i spm, som hører under fri debat ... Derimod har det, så vidt jeg læser det, noget om den liste af nyenligt oprette spm, som kan ses, når man går ind på kategorioversigten ...Der vises kun de 10 senest oprettede spm - og tit fylder FriDebat-"spørgsmål" den oversigt ... Derfor synes jeg at det er hensigtsmæssigt at flytte FD et andet sted hen, så det ikke fylder i oversigten

Så derfor forstå jeg ikke din "smække-reglsæt-i-næsen"-holdning @ 01:27:38 -- og fra mit synspunkt handler det om, at du ikke har læst spm'et ordenligt...

Faktisk er jeg på nippet til at kalde dit udbrud for en flame, hvilket ville betyde, at du selv er i konflikt med §2,8 --- Men det gør jeg ikke - i den forhåbning at det handler om at du har fået spm'et læst "med de forkerte briller på" :-)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
02. januar 2003 - 01:45 #11
lukket da jeg har andet at bruge min tid på end at fylde exp.dk database op med lige gyldige indlæg...

ses derude...
Avatar billede cozey Nybegynder
04. januar 2003 - 05:04 #12
"lukket da jeg har andet at bruge min tid på end at fylde exp.dk database op med lige gyldige indlæg..."  ... eller oprettede spørgsmål :)