Avatar billede trivial Nybegynder
30. december 2002 - 14:45 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Musikprogram til producering af hiphop !

Hej !

Jeg leder efter et rigtig godt musikprogram, hvor det er muligt at producerer beats til hiphop/rap !

Jeg ved ikke så meget om emnet, så lidt info om programmerne ville være godt.

Mvh
Trivial
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. december 2002 - 14:48 #1
hmm.. jeg kender ejay som er et nemt og hurtigt program at komme igang med

www.ejay.com

findes forskellige varianter - noget hiphop og noget dance.

men vil du lave noget ordenligt og noget du måske vil sælge og satse på så skal du over i nogle dyre og mere avancerede programmer.

ved at www.sonicfoundry.com laver nogle
Avatar billede trivial Nybegynder
30. december 2002 - 14:52 #2
thaufer-> jeg har hørt om ejay :) - men vil som du selv nævner gerne over i de lidt mere proff. programmer !

Kan du ikke nævne nogle ? så kan jeg kigge nærmere på dem...
Avatar billede askhoej Praktikant
30. december 2002 - 14:53 #3
Du kan downloade Microsoft HipHop Maker 2.4 her >> www.microsoft.com

Godt nytår

/askhoej
Avatar billede trivial Nybegynder
30. december 2002 - 14:56 #4
askhoej -> Gratis ?
Avatar billede askhoej Praktikant
30. december 2002 - 14:56 #5
jeps
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. december 2002 - 14:57 #6
find en mere passende kategori næste gang :)
Avatar billede trivial Nybegynder
30. december 2002 - 14:57 #7
askhoej -> kan jeg ikke finde ?
Michael -> hvilken en skulle det være ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. december 2002 - 14:58 #8
tja nu har musik programmer ikke så meget med 3d programmer at gøre  så måske fri debat
Avatar billede _michael_ Nybegynder
30. december 2002 - 15:05 #9
Microsoft HipHop Maker 2.4 - hvor fa'en finder man det henne?
Avatar billede trivial Nybegynder
30. december 2002 - 15:19 #10
askhoej -> Kan du ikke give et direkte link ?
Avatar billede trivial Nybegynder
31. december 2002 - 13:46 #11
synes ikke rigtig jeg har fået nogle gode svar ud af det her... så thaufer får kun 15 points.
Avatar billede thaufer Nybegynder
01. januar 2003 - 18:07 #12
det her helt ok :)

burde egentligt slet ikke få nogle hehe, men takker for pts :)

\\thaufer