Avatar billede krann Nybegynder
26. december 2002 - 17:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ringenes Herrer

Hej. Jeg har et problem med mit ringenes herrer til pc, som jeg fik i julegave. Instalationen er helt perfekt, men når jeg vil ind og spille. Loading baren er god nok, men når den er færdig går skærmen i sort, og så kan jeg kun trykke Ctrl+Alt+Delete. Hvad skal jeg gøre??? Skal jeg hente et nyt patch eller hvad??? Jeg har Xp, og det er en bærbar Compaq presario 700... HJÆLP MIG!
Avatar billede sizx Nybegynder
02. januar 2003 - 03:19 #1
Det du kan gøre når du har Win XP er at højreklikke på selve program-filen til spillet og derefter egenskaber. I egenskaber kan du gå ind under "Kompatibilitet" herunder er der diverse måder at køre programmet på, bla. kan du køre programmet "under win98/ME" dette kan for det meste løse problemer med grafik eller opstart-problemer. Der er også andre muligheder unde "Kompatibilitet", så hvis ik det første virker, prøv da de andre. Hvis ikke noget af det virker, prøv da at hente en ny patch eller opdater dine drivere. Håber du kan bruge det til noget c",}
Avatar billede claus_jac Nybegynder
14. januar 2003 - 15:08 #2
Det lyder umiddelbart som en fejl i din grafikdriver. Har du prøvet at opdatere grafikdriveren. Nu skriver du at det er en bærbar, jeg må blankt tilstå, at du nok vil få store problemer uanset hvad du gør, da de "sjældent" har en specielt god 3d-understøttelse (sjældent fordi de nyeste chipsæt rent faktisk er rigtig gode da det er geforce2/ og ATI radeon udgaver.) Det kunne derfor godt være du skulle prøve at konfigurere spillet til at vise så lidt 3d som overhovedet muligt. (I know boring, men den eneste mulighed.)
Hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg droppe tanken om overhovedet at prøve "nye" 3d-spil på den maskine.

Det kan også være  kompatibilitetsproblemer med lyden. Men jeg tror det næppe.

Håber det hjælper.

Claus
Avatar billede claus_jac Nybegynder
18. februar 2003 - 19:44 #3
Hmmmmmmmmmm LUKKETID??
Avatar billede krann Nybegynder
02. juli 2004 - 18:01 #4
slettede lortet