Avatar billede kongen200 Nybegynder
24. december 2002 - 16:17 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan får man sin hjemmeside ud...

Hej

Hvordan får man sin hjemmeside ud på nogle søgemaskiner? Det skal gerne være gratis. Eller andre forslag til at gøre den mere kendt.
Avatar billede layer Nybegynder
24. december 2002 - 16:19 #1
De søger selv, prøv f.eks at søge på clan Walking deaths

Den skulle gerne komme frem i google og jeg har ikke tilmeldt mig!
Avatar billede melao Nybegynder
24. december 2002 - 16:22 #2
At få sider som er optaget i søgemaskinen til at linke til din side (helst sider med relateret indhold). Når maskinen så kommer forbi den side som linker til din, vil de besøge din og smide din side i databasen.

Hvis du gerne vil have at din side bliver kendt, så er det bedste at skabe et rigtig godt indhold som er nemt at få fat på (dvs. et godt & brugervenligt design).

www.alltheweb.com
www.google.com
---
www.dmoz.org

/Casper
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. december 2002 - 16:26 #3
Der er mange forskellige ting du kan gøre.

Tilmelde. De fleste søgemaskiner tillader at du tilmelder dit site og det kan du gøre. Jeg vil gerne advare dig mod at bruge disse "Tilmeld til 10000 søgemaskiner her" tjenester. de vil ofte betyde at du efterfølgende finder dig tilmeldt en masse spam. Tilmeld i hånden hos de vigtige søgemaskiner det virker bedst.

Skaf links: Især google er glad for links, jo flere der linker til dig, jo bedre bliver din side placeret, få alle dine vender til at linke til dig og skal links alle andre steder hvor det er muligt.

Optimer: Det er ret let at komme med i søgemaskinerne, det svære ligger i at få en ordentlig placering. Optimer dine sider med dine valgte søgeord så følger din placering erfter.

Slab indhold: Ingen søgemaskine vil placere et site på to sider uden indhold godt. Lav godt indhold og meget af det, jo mere jo bedre, Indhold som andre gider at læse og som ikke findes mange andre steder, Godt indhold giver god placering og mange besøg.

Ovenstående var bare lidt af hvad du selv kan gratis
Avatar billede msnilsson Nybegynder
27. december 2002 - 17:13 #4
Læs mere på:
http://www.forbrugerportalen.dk/webconsult/kataloger_tilmelding.asp
og
http://www.forbrugerportalen.dk/webconsult/robotter_tilmelding.asp

Som bufferzone siger, er det en stor fordel at optimere dit site inden du tilmelder det. Det kan du læse om på:
http://www.forbrugerportalen.dk/webconsult/seo.asp

Mvh
Morten Schriver
Forbrugerportalen Web Marketing Consult
- Internet PR og marketing konsulenter -