Avatar billede maniacdog Nybegynder
21. oktober 2000 - 22:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Accept af svar, ville det ikke....

Hejsa Admin og i andre.

Jeg fik lige en tanke. Når man nu modtager en email hvor i der står at vedkommende har accepteret ens svar, kunne det så ikke være en idé og skriv hvor mange point man har tjent?
Bare som en lille oplysning?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
21. oktober 2000 - 22:53 #1
kunne da være ganske rart :o)
Avatar billede klas Juniormester
21. oktober 2000 - 23:11 #2
Under \"brugerinformation -> spørgsmål besvaret af bruger\" Står der også 100 points . . selvom man måske skulle dele med et par andre så man kun fik 25 . .kunne det ikke også ændres  ?
Avatar billede teknik Juniormester
21. oktober 2000 - 23:15 #3
Endnu bedre var info som \"25 af 100 points\"....omend 100 af 100 self. var skønnere...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. oktober 2000 - 23:32 #4
Jeg er helt enig i forslaget .. det er irriterende at man skal ind på siden først for at se hvor mange man fik, og hvor mange man i alt har efter svaret blev accepteret.
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 2000 - 04:22 #5
point .. ?

Tja, jeg må jo indrømme at jeg ikke lige holder øje med hvormeget jeg tjener ... *pudser glorie* :O)
Avatar billede klas Juniormester
22. oktober 2000 - 13:28 #6
Det gør jeg i stor stil . .Lige nu ligger jeg nummer4237 . . arbejder hårdt på at komme ihvertfald 5 pladser op i løbet af den næste uges tid  ;o)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
22. oktober 2000 - 13:38 #7
>> goulduck, det gør jeg somment heller ikke, faktisk er jeg slet ikke sikker på om jeg på noget tidspunkt har været med i nogle af spørgsmål hvor der gennemtiderne har været point problemer (enten manglende \"dags-bonus\" aka. 5 point eller manglende point fra accepterede spørgsmål), men det kunne vel stadig være meget rart med lidt ekstra info i mailsne :o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. oktober 2000 - 14:29 #8
Vi skriver det på forslagslisten, men bruger ikke tid på det lige nu, da det er lidt \"luksus\" :) OK ?!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:14 #9
Luksus er godt :o)
Og eksperten er da i forvejen luksus...det er da for skønt at kunne trække på andre eksperter når man har brug for hjælp!
Men okay, det er ikke lige frem vigtigt for driften af eksperten :o)