Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. december 2002 - 08:33 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Gratis PRO til de aktive !!

Jeg synes at følgende ville være rimeligt:

Eksperten bidrager til vidensdeling ved at stille et godt forum til rådighed. Tak for det :)

Eksperterne bidrager til vidensdeling ved at hjælpe andre med IT-problemer. Tak for det :)

Eksperten får en direkte økonomisk indtægt ved ovenstående. Helt fint :)

Eksperterne får ikke en direkte økonomisk indtægt ved ovenstående. Øv ;)

Derfor følgende forslag :

Alle aktive eksperter fx dem der har tjent 2000 point (alternativt tjent 2000 mere end de har brugt) burde få en økonomisk indtægt i form af:

Forslag: GRATIS PRO MEDLEMSKAB :D

....synes det lyder rimeligt i mine øre!
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2002 - 08:42 #1
synnes det lyder som en meget god ide, det eneste problem jeg kan se i dette, er hvor man lige skal sætte grænsen for hvornår man er pro eller ej (ud fra point)

men ellers et godt forslag
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. december 2002 - 09:14 #2
...ikke hvor man ER pro, men hvornår man har gjort sig FORTJENT til det. Det mener jeg man har ud fra det pointantal jeg har angivet i forslaget. Det ville også give point lidt mere værdi :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2002 - 09:40 #3
startfirma> ja, men det vil nok uden tvivl føre til en værre point-inflation end der er nu... (HVIS det er muligt...) - for så er det jo at point går hen og får en reel værdi, og det kan før til nævnte pointinflation...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. december 2002 - 09:43 #4
Da der er pointbegrænsning ser jeg det ikke som noget problem...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. december 2002 - 09:46 #5
Jeg vil gerne, som så mange gange før, slå til lyd for at point
intet skal være værd, direkte eller indirekte. Snyd, pointinflation,
bøvl og besvær er det eneste der kommer ud af det.

PRO-medlemsskab er jo en mulighed for at give foretagendet en smule
indtægt - og den mulighed skal vi så fratage dem? De eneste der vel
kunne finde på at tegne et PRO-medlemsskab er vel netop de aktive.

PS: Jeg er ikke PRO-medlem - og har ikke tænkt mig at blive det.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
22. december 2002 - 09:48 #6
http://www.eksperten.dk/fremtid.phtml kunne evt. være interessant her:
"Honorering af særligt aktive brugere.
Dette er dog stadig på tegnebrættet."
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2002 - 10:21 #7
ang. faq...

jeg har lavet denne: http://www.friserverplads.dk/stigers/faq.htm - men tror ikke der er særligt mange der kender den...

startfirma.dk> sorry, det hører ikke til i dit spørgsmål, men håber du - igen - vil bære over med mig ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2002 - 10:28 #8
giv dem der er på top ti listen et gratis PRO medlemsskab, den er jeg med på ;o)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. december 2002 - 10:30 #9
...eller top10 LISTERNE  :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2002 - 10:31 #10
retaxes> hehe - så får du jo et peo-medlemsskab ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2002 - 10:31 #11
peo = pro
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2002 - 10:37 #12
john> jeg kan anbefale forslaget på det varmeste ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2002 - 10:41 #13
Det kan jeg forestille mig ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. december 2002 - 10:51 #14
john> din lille Eksperten oversigt er meget fin og nem at forstå.
den kunne godt få sin egen rubrik for den er nem at læse, der er nemlig ikke ret mange der gider at læse hele reglementet for E.
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. december 2002 - 11:01 #15
Hvis grænsen går ved 2K point bliver alle nærmest pro-medlemmer. Det sidste år har jeg nærmest kun stillet spørgsmål, og alligevel har jeg 17K point - jeg kan bare ikke slippe af med dem ;)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. december 2002 - 11:02 #16
Grænsen er nok for lav...  men bemærk at det er pnt TJENT (ikke de point man bare får pr. dag)
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. december 2002 - 11:17 #17
Jeg har tjent 25,5K :)
Men det burde da nærmere være formildende omstændigheder at man har brugt ligeså mange point som man har tjent - så er man jo aktiv på begge fronter; både med besvarelse af spørgsmål og holde gang i forumet ved selv at oprette nyte.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. december 2002 - 21:42 #18
luk