Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. december 2002 - 04:13 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

en tanke..

Jeg sidder her ud på de små timer, og kommer til at tænke på om det ikke kunne være smart med en funktion, der gør at opretteren af et spørgsmål kunne gi point til én der kun har lagt en kommentar?!
Så slipper vi for alle de "læg et svar"-kommentarer.
Just a thought...
Eller har jeg ikke tænkt mig ordentlig om?!

/Rune
Avatar billede invalid Nybegynder
22. december 2002 - 04:15 #1
Gå dog iseng ;p
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. december 2002 - 04:16 #2
gå selv iseng - eller jeg punkterer din kørestol :=P
Avatar billede invalid Nybegynder
22. december 2002 - 04:17 #3
jeg går lige om lidt, skal bare lige spise denne pakke knækbrød først.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. december 2002 - 04:21 #4
hehehe knæk og bræk
Avatar billede Noone Nybegynder
22. december 2002 - 04:32 #5
Latterlig ide, jeg gidder sgu ikke tvinges til nogle point jeg ikke ønsker.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
22. december 2002 - 06:53 #6
Fin idé
Avatar billede runeevers Nybegynder
22. december 2002 - 07:10 #7
Latterlig ide, jeg gidder sgu ikke tvinges til nogle point jeg ikke ønsker.

..som de siger ude på vestegnen :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. december 2002 - 09:48 #8
Dum idé.
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2002 - 11:30 #9
Der er en klar forskel på et svar og en kommentar, og de grænser skal ikke laves om. Derudover er jeg enig med chanoa.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. december 2002 - 13:43 #10
Folk på eksperten må bare lære, at vælge kommentar når de vil kommentere - og vælge svar når de vil svare - så enkelt (selvom det også er gået for hurtigt for mig, et par gange)

Hvis kommentar og svar kommer til at dække over det samme så vil man f.eks. ikke kunne se (med flagene) om der overhovedet er givet et svar (=løsning på given problemstilling) endnu...

Ikke en af dine mest kvikke ideer, Rune -- men de kommer jo nok :-)

/Søren
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. december 2002 - 14:26 #11
bearhugx > 'kommer nok!' Jeg skal komme efter dig, skal jeg :P

Nå, men jeg kan se det ikke er den bedste idé... selvom jeg savner begrundelser fra nogle!
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
23. december 2002 - 09:27 #12
lægger folk svar i en kommentar, må man som udgangspunkt gå ud fra de ikke er interesserede i point. Hermed kan man med god samvittighed selv lægge et svar, og tage point.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. december 2002 - 10:44 #13
Eller, iknow, at de ikke ved om deres forslag dur. Det er høfligst
efterfølgende at spørge om de har lyst til at lægge et svar.

Næh, det vi i virkeligheden savner er muligheden for at kunne
trække et svar tilbage - før der er sket en pointtildeling.
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
23. december 2002 - 11:03 #14
ericjacobsen, det mener jeg er en fejlfortolkning af systemet.

svar: bruges når man ønsker at afgive et løsningsforslag
kommentar: bruges når man vil have uddybende forklaringer omkring problemstilling, eller andet der ikke er et forslag til løsning på problemet.

Kunne folk finde ud af at overholde dette, ville alt være mere overskueligt. Skal man feks. senere tilbage i gamle spørgsmål efter en bestemt løsning, kan man nøjes med at læse "svar" posterne.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
23. december 2002 - 11:04 #15
ja, hvis man erkender, at man har svaret på noget forkert...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. december 2002 - 11:08 #16
Ja, der synes jeg jo det er "uhøfligt" at give et svar på
noget man ikke er sikker på - men så'n er der så meget
Avatar billede hermandsen Juniormester
23. december 2002 - 23:25 #17
>>erikjacobsen
"Næh, det vi i virkeligheden savner er muligheden for at kunne
trække et svar tilbage - før der er sket en pointtildeling."

Faktisk slet ikke nogen dårlig ide! :)
Opret dog et spørgsmål! ;)