Avatar billede layer Nybegynder
20. december 2002 - 22:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Hjælp

Jeg har stadig ikke fundet ud af problmet alloc block, og det lader til at andre her på eksperten heller ikke ved hvad det er...

Jeg har prøvet at lave et map i valve Hammer Editor, men dnne meddelelse  kommer frem når jeg tester mappet!

allocBlock: full

Hvis i ikke kan hjælpe mig, kan i så ikke henvise til en side hvor jeg kan lave et indlæg og være sikker på at få svar, helst e mapping side!

besøg evt http://www.eksperten.dk/spm/296822 for mere info om problemerne!!!!!!!!!!  Hvis der svares på alt, gives alle point - det drejer sig ca om mellem 60-160 point, altefter hvor godt svaret er!
Avatar billede layer Nybegynder
20. december 2002 - 22:59 #1
PLEASE SVAR!
Avatar billede layer Nybegynder
20. december 2002 - 23:08 #2
hmmm, det er åbenbart også svært at linke nu om dage!
Avatar billede layer Nybegynder
20. december 2002 - 23:16 #3
NÅ, jeg lukker!
Avatar billede layer Nybegynder
21. december 2002 - 02:02 #4
æv