Avatar billede himself13 Nybegynder
17. december 2002 - 14:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3D Grafik til en chat...??

Hej,
Jeg har nu igennem det sidste stykke tid lavet en PHP 3dchat men mangler grafik...

Så hvis du kender et godt evt. freeware program eller kan hjælpe mig eller hvis jeg kan købe nogle figurer og nogle baggrunde af dig... Vil jeg gerne høre fra dig...!!
Avatar billede cade.dk Nybegynder
17. december 2002 - 14:42 #1
Kontakt www.webmonster.dk - han er 100% iorden og en fin fyr at arbejde sammen med.. han er helt sikkert os klar på at arbejde for dig.
Avatar billede himself13 Nybegynder
17. december 2002 - 14:53 #2
Ja har kontaktet ham, men vil gerne høre fra andre...!!
Avatar billede cade.dk Nybegynder
17. december 2002 - 22:39 #3
smider lige mit svar vis du vælger ham
da jeg jo har "skaffet" dig kontakten ;D
Avatar billede lord_of_the_3d Nybegynder
17. februar 2003 - 04:29 #4
hej himself13

jeg er uddannet 3D animator med 3D MAX.
har arbejdet med informations TV for nogle år siden.
så jeg kan skam også lave alt hva du skal bruge af 2D
har også lavet animationer i MAYA.
kan kun sige..... MAYA RULES ! :-)
er frisk på at lave f.eks en sjov figur som du kan bruge som "maskot"
jeg kender også en som var animator hos DISNEY i mange år.IRL
hvis du er intersseret så skriv.... har link til de ting jeg har lavet.

ses
Avatar billede himself13 Nybegynder
17. februar 2003 - 14:53 #5
Hej lord of the 3d,
Jeg er meget interesseret i din hjælp osv. men kunne ikke finde din mail så evt. du kunne skrive den her eller du kunne skrive en mail til mig admin@dkchat.info

Mvh.
HimSelf13 aka Daniel
Avatar billede himself13 Nybegynder
02. marts 2003 - 19:37 #6
lord of the 3d hvis du opretter et svar vil jeg lige give dig de 200 point...

Mvh.
HimSelf13 aka Daniel
Avatar billede himself13 Nybegynder
29. maj 2004 - 18:50 #7
Lukke tid!