Avatar billede flash-man Nybegynder
17. december 2002 - 13:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Betal via SMS ..?

Hej Eksperter!

(Jeg havde ingen anelse om, hvilken kategori dette spm. skulle ligge i så det endte her..)

Jeg er igang med endnu et forsøg på at score kassen via en et hjemmeside-projekt, og denne gang så fik jeg lyst til at afprøve SMS'en.

Men hvordan gør man så'n så brugeren kan få mulighed for at betale via SMS, er det noget man skal snakke om med Tele Danmark, eller er det bare noget simpel kode og en 'sort' forbindelse til min bankkonto??

Kom med nogen brugelig og hjælpende svar....
Avatar billede brianv85 Nybegynder
17. december 2002 - 13:22 #1
Ja.. det er noget du skal tale med udbyderen om...
ik din internet-udbyder... men telefonselskab..
Avatar billede webben Nybegynder
17. december 2002 - 13:23 #2
hvor store beløb drejer det sig om?
Avatar billede flash-man Nybegynder
17. december 2002 - 13:25 #3
webben : Mellem 1 - 10 kr..
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. december 2002 - 13:25 #4
Avatar billede webben Nybegynder
17. december 2002 - 13:25 #5
så tror jeg at mPay er noget for dig... hvis du går ind på betaling.dk så kan du læse om det... :D
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. december 2002 - 13:26 #6
Avatar billede flash-man Nybegynder
17. december 2002 - 13:44 #7
Når man læser om mPay så lyder det som om brugeren skal have en konto ved siden af hvor pengene bliver trukket fra, hvilket ikke lige var det jeg tænkte på..
Løsningen skulle være noget i stil af dem der findes i samtlige blade nu til dags, hvor man kan bestille et logo til sin mobil eller noget i den stil, og så kommer det bare oven i ens regning..
Avatar billede flash-man Nybegynder
20. januar 2003 - 21:20 #8
hvorfor fik jeg aldrig et svar??
Avatar billede flash-man Nybegynder
20. januar 2003 - 21:21 #9
svar?!
Avatar billede flash-man Nybegynder
20. januar 2003 - 21:22 #10
ups.. igen :D
Avatar billede romme Nybegynder
22. januar 2003 - 18:05 #11
Du skal være velkommen til at kontakte os for løsnings forslag.
Mvh
SiteVision - info@sitevision.dk