Avatar billede fox2001bs Nybegynder
15. december 2002 - 03:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2D/3D models

Hejsa alle sammen

Jeg har overvejet at lave en side med 2D/3D models (dwg,dwf,3ds,solidworks) af møbler,bil,mennesker osv. men er det lovligt at hente free model og ligge dem på side og er der nogle der er intereser i sådan en side???

Hvor henter i models??

/fox
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. december 2002 - 13:18 #1
du skal nok lige spørge indehaveren inden du ligger deres modeller på din egen side, ellers kan du jo altid linke fra din side til deres.
De intreserede er vel folk der laver 3d.
Hvor jeg henter dem  du skal jo ikke have alle guldkorn :)  søg lidt som jeg ved du er god til  der er masser af gratis modeller :)
Avatar billede himself13 Nybegynder
17. december 2002 - 14:29 #2
Modeller hvad er det??
Og hvad kan de bruges til??
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. december 2002 - 02:38 #3
Modeller er objekter  feks kan det være et vindue eller en bil
Det vil sige nogle har lavet et vindue eller en bil i 3d som du kan benytte i en scene.
Men brug det med omhu  ikke noget ved at have en scene der er skabt af andre :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. december 2002 - 02:39 #4
du kan feks finde lidt her  http://www.3dmaxer.dk/models.asp  men søg på google der er mange modeller man frit kan benytte :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. februar 2003 - 02:01 #5
lukketid ?