Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
19. oktober 2000 - 13:46 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Tegn en 3d crikel..

Hej jeg skal bruge et billede af en cirkel. det skal være lidt ligesom dette her : http://scannet.dk/Graphics/BG.GIF men det skal være med hvid eller gennemsigtigt baggrund. og så må det også gerne være lidt støre, og så skal man selgeføglig kunne se hele cirklen....

er der noglen der gidder at lave sådan et billede for mig??

- Morten Terp
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
19. oktober 2000 - 14:00 #1
har du adgang til AutoCad så lav det deri :o))
Formen hedder \"Donut\" i ACad og så bestemmer du ellers selv størrelse, form og overflader
Avatar billede powell Nybegynder
19. oktober 2000 - 14:39 #2
Hvis du lægger din mail, så vil jeg se om jeg for tid til det.
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
19. oktober 2000 - 15:23 #3
Jeg har ik adgang til nogle 3d programmer..
Og min email er morten@funstuff.dk

Avatar billede stigc Nybegynder
19. oktober 2000 - 19:16 #4
ja, men hvad skal den være gennemsigtig op i mod? Det er vigtig at vide når man antialisere!
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
21. oktober 2000 - 14:11 #5
den skal bruges til en baggrund....

kan du lave den i en photoshop format så jeg selv kan ændre baggrundens farven??
Avatar billede stigc Nybegynder
21. oktober 2000 - 14:38 #6
har sendt et......
Avatar billede stigc Nybegynder
21. oktober 2000 - 14:41 #7
kunne ikke sende det,

ligger her:

stigc.dk/kugle.gif
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
21. oktober 2000 - 15:16 #8
Er det muligt at lave kanterne mere runde i det??

og så lave det i en photoshop format så jeg kan ændre baggrunden???

Avatar billede vanilla Nybegynder
13. november 2000 - 11:41 #9
Skal den være sådan som den er på billedet eller skal det være som en ring
Avatar billede vanilla Nybegynder
13. november 2000 - 12:33 #10
jeg laver nogle prøver og så uploader jeg dem på www.vanilla.subnet.dk
Avatar billede vanilla Nybegynder
13. november 2000 - 13:10 #11
så kan du jo se om du vil ha dem jeg laver dem om efter dit behov
Avatar billede cheater Nybegynder
16. november 2000 - 20:14 #12
Jeg vil sku lige prøve at score de points også... - Jeg sender et til dig i aften eller i morgen... :)
Avatar billede cheater Nybegynder
17. november 2000 - 14:34 #13
Jeg laver det nu... - Hvad skal det bruges til? - må der være andre små-effekter?
Avatar billede cheater Nybegynder
17. november 2000 - 15:03 #14
Sådan... - Jeg har lavet to exempler... - du må selv vælge...

- Bare du husker mig, hvis jeg spør om noed... :)

- hvis der er noget der skal laves om, så skriv lige igen... oki?

- Lad mig høre hvad du syns...
Avatar billede cheater Nybegynder
17. november 2000 - 15:05 #15
For det første, så var det et svar, og jeg glemte at skrive addressen hvor du kan se dem...

http://www.boegholm.subnet.dk
http://www.boegholm.subnet.dk/1.jpg
http://www.boegholm.subnet.dk/2.jpg

Fjong!

Sådan... - Jeg har lavet to exempler... - du må selv vælge...

- Bare du husker mig, hvis jeg spør om noed... :)

- hvis der er noget der skal laves om, så skriv lige igen... oki?

- Lad mig høre hvad du syns...