Avatar billede kjoller Nybegynder
13. december 2002 - 14:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vælg en af to liner

Jeg har en menu i en xslt fil og den menu ville jer gerne bruge en en privat og en non privat session, dvs. der skal vælges
<xsl:variable name="menuroot" select="/*/item[@key='content']/item[@key='global']/item[@key='members top menu']" />

eller

<xsl:variable name="menuroot" select="/*/item[@key='content']/item[@key='global']/item[@key='non members top menu']" />

Ud fra hvad der står i url'en, kan man det?
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2002 - 21:44 #1
Du kan ikke i dit XSLT dokument hente noget fra URL'en, men da du sikkert transformerer på serveren (ellers er der jo ikke meget sikkerhed) kan du overføre en URL-parameter til en StyleSheet parameter (xsl:param), som du kan teste med xsl:if eller xsl:choose.

Hvis du bruger ASP så check XMLObject() ud: http://greystate.dk/xmlobject/

/CS
Avatar billede kjoller Nybegynder
15. januar 2003 - 12:16 #2
Sorry, fandet en anden løsning og glemte alt om det, jeg ved ikke om det virkede men du få point for svaret.