Avatar billede julletvn Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min PC afbryder konstant uden fejlmeddelelser

Følgende fejlmeddelelser står i Eventlog:

Event Type:    Error
Event Source:    PerfNet
Event Category:    None
Event ID:    2004
Date:        18-10-2000
Time:        21:20:29
User:        N/A
Computer:    CLIENT
Description:
Unable to open the Server service. Server performance data  will not be returned. Error code returned is in data DWORD 0.
Data:
0000: 34 00 00 c0              4..À

------------------------------------------
Event Type:    Error
Event Source:    WinMgmt
Event Category:    None
Event ID:    43
Date:        18-10-2000
Time:        21:20:05
User:        N/A
Computer:    CLIENT
Description:
WMI ADAP failed to connect to namespace \\\\.\\root\\cimv2\\MS_406 with the following error: 0x8004100e
--------------------------------------------
Jeg håber der er nogn der kan hjælpe mig.

mvh
Julle
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:35 #1
PerfNet er det ikke Network Monitor ?? (gode gamle NT4.0), dvs. Performance ??
Bruger du den, har du nogle countere til at monitorere dit system ?
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2000 - 01:13 #2
ER det en klientmaskine med windows98 SE på, der afbryder konstant?
Avatar billede svein Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:22 #3
Har du vært i :
Start - Control Panel - Network connection.. -Vælg Properties på Local Area Connection og check File and Printer Sharing og hvad for memory der er sat!
Gå også i en command prompt og skriv:
Net config server og se at den får fat i din server service.
Højreklik i My Computer og vælg Manage og gå i Services and Applications og vælg Services og check der at Server servicen er startet og står til automatisk.

Den fejl med Winmgmt kan måske løses ved at gå i en command prompt eller run og kør følgende:
winmgmt /clearadap