Avatar billede wanger.dk Nybegynder
12. december 2002 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

product license expired??

hejsa..

for noget tid siden bestillte jeg en trail af 3ds max 5..og jeg modtog den så igår..der stod at det var en 30 days trail, men idag står der at den er expired. Jeg ved ikke om det har noget at gøre med det, men igår sad en af mine venner og legede med datoen..før stod den ved en fejl på 2001, så ændrede han den til 2002 og nu virker den ikke..

som sagt ved jeg ikke om det har noget med det at gøre..

MVH. Peter Larsen
Avatar billede ladyhawke Novice
12. december 2002 - 14:18 #1
Det har det sikkert, enten er den hardcodet mht. dato (ikke så sandsynligt) eller også har du installeret trial versionen mens datoen var i 2001 og nu er datoen så et år senere (altså betragteligt efter udløb af trial versionen)
Avatar billede ladyhawke Novice
12. december 2002 - 14:19 #2
Måske kan det hjælpe at sætte datoen tilbage (hvis du kan leve med det), men det er ikke sikkert... Ellers må du forklare problemet der hvor du har fået trialversionen fra, så kan de måske hjælpe...
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
12. december 2002 - 18:42 #3
tak for hjælpen....det med datoen hjalp...