Avatar billede rlj Nybegynder
11. december 2002 - 11:07 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Åbne en side uden topbjælke mv.

Kære Eksperter

Hvordan sætter man parameterne på en side, således at når den åbnes via et link, så er det i en bestemt størrelse og uden topbjælke og bundlinien. Parameterne skal ikke være i linket !! men i selve sidens koder...... er det muligt

vh. RLJ
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 11:12 #1
Nej.
Avatar billede rlj Nybegynder
11. december 2002 - 11:14 #2
øv!!
Avatar billede cdc Novice
11. december 2002 - 11:15 #3
hvis du mener titel linie og statusbaren er det et nej seom el barto skriver
Avatar billede rlj Nybegynder
11. december 2002 - 11:15 #4
hvad så med fast størrelse??
Avatar billede elpizza Nybegynder
11. december 2002 - 11:16 #5
Ønsker du, at man ikke må se den blå bar i toppen og status linien i bunden.. eller er det bare Den der med Filer, adressen og så status baren du ikke vil se ????
Du kan jo bare lave et Javascript pop op, der gør det sidste...
og hvis det er det første, så kan du lave et Cromeless
Avatar billede rlj Nybegynder
11. december 2002 - 11:22 #6
det er ok hvis bare jeg undgår bjælken med filer adresse og frem tilbage mv. Samt får mulighed for at sætte en fast størrelse på siden.
Avatar billede cdc Novice
11. december 2002 - 11:30 #7
<html>

<head>
<title>popup</title>
<script>
function openpopup(){
var popurl="http://cade.dk/tagwall/tagwall.asp"
winpops=window.open(popurl,"","width=340,height=550,scrollbars,")
}

</script>
</head>
<body>
<a href="java script:openpopup()">Click here to open window</a>
</body>

</html>
Avatar billede cdc Novice
11. december 2002 - 11:31 #8
hvis der ikke skal være scroll på sletter du scrollbars,
Avatar billede rlj Nybegynder
11. december 2002 - 11:41 #9
> cdc, det er jo meget godt, men her ligger koden netop i linket, det skulle være i den side der blev åbnet !! således, at man har et "rent" link, og når så siden åbner, er det koden i selve siden der fortæller at den har en bestemt brede, højde og ikke skal vise værktøjslinie mv.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 11:42 #10
Det kan du ikke lave.
Avatar billede cdc Novice
11. december 2002 - 11:43 #11
det kan du ikke, du må starte på denne måde, eller åbne en blank side, som så åbner en ny som indeholder din faste ramme
Avatar billede rlj Nybegynder
11. december 2002 - 11:43 #12
øv, nu troede jeg lige, at cdc havde "fundet de vise sten"..........
Avatar billede cdc Novice
11. december 2002 - 11:45 #13
En lidt enklere en....

<html>

<head>
<title></title>
</head>

<body>
<a href="din_side.htm" target=external onclick="window.open('', 'external', 'width =496,height=415')">klik her</a>
</body>

</html>
Avatar billede cdc Novice
11. december 2002 - 11:46 #14
Du vil have et vindu til at åbne i en fastsat ramme/størrelse, så skulle det ikke være i vejen at åbne det på denne måde
Avatar billede midas_dk Nybegynder
11. december 2002 - 18:20 #15
Man kan altså sagtens lave et javascript, der bestemmer sidens dimensioner...

window.resizeTo(800,600);
Avatar billede midas_dk Nybegynder
11. december 2002 - 18:29 #16
Og et lidt mere fjollet forslag: kan du ikke sætte siden til at åbne sig selv i et nyt vindue uden statusbar og ting, og så ellers lukke sit eget vindue?
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 23:08 #18
midas_dk> Hvis det nu ikke er links til ens egen side, så er det lidt svært at resize vinduet ;)
Avatar billede midas_dk Nybegynder
12. december 2002 - 12:16 #19
Jow, men hvis ikke rlj linker til en af sine egne sider, hvor(dan) havde du så tænkt dig at placere koden? Den må ikke være i linket - og heller ikke på den åbnede side?
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2002 - 21:41 #20
så har han jo et problem ;)
Avatar billede rlj Nybegynder
06. maj 2003 - 09:29 #21
ikke meget hjælp at hente her, jeg prøver at lukke spørgsmålet, SORRY!