Avatar billede fox2001bs Nybegynder
09. december 2002 - 22:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

View SolidWorks, 3D Studio MAX, AutoCAD filer

Nogle der kender et gode programmer der kan vise følgende filer: (Meget gerne i et program)

SolidWorks (SLDPRT,SLDASM,SLDDRW)
3D Studio MAX (3DS,MAX)
AutoCAD (DWG,DWF)

/FoX
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. december 2002 - 22:56 #1
Får du nok lidt svært ved  med ved at 3ds max arbejder godt sammen med AutoCad filer. Også det samme firma ;)
Solidworks får du nok lidt problemer med da discreet har deres egen modsætning til solidworks  inventor hedder det.  Så det er nok der hænge partiet er desværre :(

Men jeg mener at solidworks kan gemme som xli eller igs som 3dsmax så kan åbne hvis du bruger import knappen.
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. december 2002 - 23:10 #2
igs var det 3dsmax kan åbne  men er ikke lige 100% sikker på om det er solidworks eller inventor der kan gemme som igs  men det må du forsøge dig frem med :)
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
14. december 2002 - 23:47 #3
Avatar billede jallemk Nybegynder
14. december 2004 - 09:11 #4
Solidworks kan nemt gemme og konvertere til .igs - Desuden kan et step format benyttes - der så kan konverteres!