Avatar billede dlf Nybegynder
09. december 2002 - 22:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Banner og logo søges !

Søger logo til mit website som er erotiks og banner til/for websitet ( privat website )
Avatar billede thb Nybegynder
09. december 2002 - 23:10 #1
Og jeg kan forstå på dig at du vil give penge for det, siden at du har sat 25 point af til det...

Jeg vil råde dig til at flytte spm ind i sharksforum

Thomas
Avatar billede dlf Nybegynder
10. december 2002 - 19:18 #2
jeg giver gerne 200 point for det . Nej giver ikke penge. I øvrigt er det til en privat website og jeg har inten penge. men håber på at en haj vil hjælpe og få en reference og noget øvelse samt score nogel eksperten point!!!
Avatar billede thb Nybegynder
10. december 2002 - 19:31 #3
Okay, så sæt pointne op, og giv nogle flere informationer...

Navn
Farver
Stil
Etc.

Thomas
Avatar billede empty2 Nybegynder
10. december 2002 - 23:26 #4
Hey dude... Det er Empty2 her.... Jeg har både skrevet via mail og icq til dig.. Så du kan lige tjekke det ud når du har tid..

cya
Avatar billede dlf Nybegynder
19. december 2002 - 21:26 #5
Hej Empty

kan ikke huske jeg har fået nogen mail fra dig.
mail gerne fyr32kbh@hotmail.com
Avatar billede cdc Novice
19. december 2002 - 21:38 #6
Må man se resultatet af dette banner...!
Avatar billede dlf Nybegynder
19. december 2002 - 21:50 #7
har ikke selv set noget endnu
Avatar billede empty2 Nybegynder
19. december 2002 - 22:00 #8
øjeblik skriver fra min bærbar her... Min com er til værksted du vil mostage det så snarest muligt... undskyld den forsinkelse det vil skabe....

Silence