Avatar billede dlf Nybegynder
09. december 2002 - 22:10 Der er 2 kommentarer

Chat til phnuke site

Hejsa

Søger en som har et fedt chat program - jeg kører et webhotel med phpnuke og mySQL - der skal gerne kunne være ca 20 på af gangen og gerne muligheder for at oprette diskuttioner - men det er ikke et krav - blot en ide

Det website jeg har er et hvor man kan være med medlem med profil så chatten må gerne have mulguiehd for at vise ens profil
Avatar billede soulmanden Nybegynder
11. december 2002 - 20:09 #1
Det søger jeg også !
Avatar billede darczide Nybegynder
08. januar 2003 - 14:57 #2
Lige med på en lytter