Avatar billede hahaha Nybegynder
09. december 2002 - 13:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Msn problem

Hej. Her på min skole, har administartoren på en eller anden måde fået slettet msn, da alle eleverne brugte det? Kan man ikke på en eller anden måde få det ind på maskinen igen... Vi har prøvet at downloade msn fra microsoft`s hjemmeside, men den vil ikke starte installationen?! Nogen forslag?
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
09. december 2002 - 13:46 #1
Den vil ikke starte installationen. siger du.. Det vil sige at i ikke har Administrator rettigheder på maskinen mere.. og derfor ikke kan installere...
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
09. december 2002 - 13:50 #2
hvad er der galt med icq lite?
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
09. december 2002 - 14:04 #3
ICQ har de bare blocket IP'en på. så er det heller ikke længere mugligt... desvære
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
09. december 2002 - 14:25 #4
Avatar billede hahaha Nybegynder
09. december 2002 - 15:59 #5
så kan det ikke lade sig at gøre :(
Avatar billede Noone Nybegynder
10. december 2002 - 01:20 #6
Jamen det tyder jo på, at de ikke ønsker at i bruger de programmer, så det må i da bare lade være med...
Avatar billede uggi16 Nybegynder
18. januar 2003 - 10:26 #7
åben et textdokument og skriv command (hvis i køre med Win9x eller Win2000)
eller cmd (hvis i køre med WinXp)gem filen som en .bat fil og åben den.
jeg formoder at skolens computere er sat op med netværk!
inde i "promten". skriver du Net Help
læs dig frem til Net Send.
skriv så hele denne linje "Net Send -Computernavn- -besked-
-computernavn- er navnet på den computer du vil sende beskeden til.
-besked- er din besked.
Avatar billede uggi16 Nybegynder
18. januar 2003 - 10:27 #8
denne kommando køre i mange tilfælde uden om skolens Admin...
Avatar billede Noone Nybegynder
18. januar 2003 - 19:41 #9
Computernavnet kan erstattes af et bruger eller arbejdsgruppe navn...
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
19. januar 2003 - 18:05 #10
eller * så sender den til alle
Avatar billede hahaha Nybegynder
17. juli 2003 - 14:09 #11
Lukker!