Avatar billede snot Nybegynder
06. december 2002 - 17:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

bryde password..

hej.

Jeg har en access-database som en eller andet på mit studie har sat password på! Er der ikke en måde at bryde/cracke en sådan database??

SNoT
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
06. december 2002 - 17:26 #1
tjoe, hvis du har god tid.. hehe
Avatar billede klojs Nybegynder
06. december 2002 - 17:34 #2
Jeg synes at hvis man uden problemer kunne bryde et password med lidt hjælp fra internettet, ville et password jo ikke komme til sin ret. Og det er jo svært at se her om det virkelig er som brugerne skriver eller om det er en der ulovligt prøver at trænge ind i en andens netbank.

Hvis du ikke kan kreere din database igen selv, skulle du måske have passet bedre på den - ærgerligt - men min mening !
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
06. december 2002 - 17:35 #3
prøv at spørg holstebro politi, de har vist erfaringen fra tvindsagen.. hehe
Avatar billede henrik13 Nybegynder
06. december 2002 - 17:47 #4
Hvad access er det.
Avatar billede cdc Novice
06. december 2002 - 17:48 #5
Er lidt usikker på om dette er et lovlig spm.

/cdc
Avatar billede kichian Nybegynder
06. december 2002 - 17:50 #6
Du kan findes demoer på nettet af tools der kan give dig de 2 til 3 første tegn i passwordet.
Google : http://www.google.com/search?q=access+password+recovery&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=
Avatar billede faroe Nybegynder
06. december 2002 - 17:55 #7
Send mej databasen så skal jeg fjerne passwoed'et:)
Avatar billede zirius Nybegynder
06. december 2002 - 18:05 #8
hm.. Det her er nok lidt usandsynligt... Få ham fra dit studie til at fjerne passwordet.
Avatar billede snot Nybegynder
07. december 2002 - 17:57 #9
..hmm! ok!