Avatar billede gruby2 Nybegynder
06. december 2002 - 12:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen kontakt til localhost

Min IIS server er startet, men der er ingen kontakt til localhost, ex. http://localhost/iisHelp/. Det er garanteret en af de der NNÅÅÅ-JA ting, men lige nu har jeg stirret mig blind på det. Nogen forslag??

Jeg kører en dk win2k proff.
Avatar billede martinhrj Nybegynder
06. december 2002 - 12:58 #1
Måske en for meget "NNÅÅÅ-JA ting", men der skal være netværksstik i før man kan kontakte localhost gennem http
Avatar billede gruby2 Nybegynder
06. december 2002 - 13:10 #2
Nå ja, jeg skal måske lige sige at jeg er rimelig kyndig ud i computere, men selv den mest kyndige kommer af og til ud for måtte spørge sidemanden. Især med nogle af de underlige fejl som Windows disker op med. Det kunne være en eller anden lige havde en ide, men det må gerne være på et lidt højere niveau.
Avatar billede martinhrj Nybegynder
06. december 2002 - 13:21 #3
OK! Men det er jo ikke til at vide hvor man skal starte :)

Selv er jeg ikke ISS mand, så jeg tror du er i bedre hænder hos andre her på eksperten!

Pøj pøj!
Avatar billede mcp Nybegynder
08. december 2002 - 22:04 #4
Hej der..

-Kan du se IISHELP som et Viatuel site under dit Default Website..?
-Hvis nej, så lave et der peger ned i Winnt\Help\IIShelp , med Default.htm som start side..!
-Hvis du kan se det Viatuele site kan du højreklikke på det og vælge "Browse"
og viser dette ikke viser siden , skylles det nok at du har overwritet din default start side med et anden end default.htm
"Kig under Documents på det viatuele site "IISHELP"

Dette skulle være nok info-hjælp til enten at lave et nyt ViaSite eller rette det hvis det findes endnu...

Håber du forstå :-) MCSE 2000
Avatar billede mcp Nybegynder
08. december 2002 - 22:10 #5
Dette skulle jo egentlig ha været et svar så...

MCSE 2000
Avatar billede gruby2 Nybegynder
09. december 2002 - 10:41 #6
Lyder som en god mulighed, og hvis der er for mange komplikationer bliver det en re-install, så du får de 30 point.

Tak for hjælpen.