Avatar billede kokain Nybegynder
05. december 2002 - 14:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sims on holiday

det virker bare ikke.... jeg har installeret det som de siger man skal... jeg kan gå ind i spillet og så kommer der den gule-skærm og så går den bare ud igen... hvad skal jeg gøre??
Avatar billede numsegarn Nybegynder
05. december 2002 - 14:45 #1
Slet alle tidligere versioner (dem har du jo selvfølgelig installeret) Og install dem forfra... Det tager lang tid men det skulle virke!

Har du kunnet spille de tidligere versioner uden problemer???
Avatar billede numsegarn Nybegynder
05. december 2002 - 14:47 #2
Avatar billede kokain Nybegynder
05. december 2002 - 14:50 #3
det har jeg nu gjordt 4 gange uden held sååå
Avatar billede numsegarn Nybegynder
05. december 2002 - 14:56 #4
Ikke mere hjælp herfra når du ikke engang gider bruge 2 sec på f.eks at skrive hvad din comp har... Og svare på mit spørgsmål!

Hyg

NumsegarN - Godt man ikke er en fersken
Avatar billede kokain Nybegynder
05. december 2002 - 14:59 #5
jeg har da kunne spille både house party og alm. sims
Avatar billede kokain Nybegynder
05. december 2002 - 22:25 #6
lukker har selv fundet ud af det