Avatar billede dj-freeman Nybegynder
04. december 2002 - 18:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TuT

Nogen her der kan finde mig en tut til hvordan jeg laver en Cafestol... gerne på dansk
Avatar billede 2-maz Nybegynder
04. december 2002 - 18:36 #1
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
04. december 2002 - 18:43 #2
og hvad mener d så med det syntes du ik min overskrift er god.. ved ik om du ved at Tut er en forkåtelse. på Tutorials.. og syntes da ellers den masser meget godt til mit spm.. da jeg spør efter en tut ik
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
04. december 2002 - 18:43 #3
okey måske skulle jeg ha skrevet tut Stol.. men okey hvis dte har d ne storebetydning skal jeg da nok huske det
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. december 2002 - 19:11 #4
Kunne ikke lige finde nogen. Men du tegner bare selv sædet med line tool og så bruger lathe modifyen  så har du sædet    Selve det crome ved stolen kan du bruge standart primitiver til.  Den crome overflade kan du gøre med en texture eller prøv denne her  http://www.neilblevins.com/cg_education/max_metal_shader/max_metal_shader.htm