Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
30. november 2002 - 22:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

modtage filer via mIRC

Hej
-Jeg kan ikke modtage filer over mIRC....og jeg fatter simpelthen ikke hvorfor.
jeg får denne besked når jeg prøevr:

-XDCC[103]- *** Sending You Pack #1 Which Is 368MB. (Resume Supported)
-XDCC[103]- *** You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer. (150 seconds remaining until timeout)
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
30. november 2002 - 22:42 #1
nogen der kan hjælpe med det???

tnx
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
01. december 2002 - 01:25 #2
Plz...ingen der kan hjælpe???
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
01. december 2002 - 02:15 #3
plz
Avatar billede cade.dk Nybegynder
01. december 2002 - 02:28 #4
Min enste konklusion er at du sidder bag en firewall/router eller har internet hos et firma som ikke tillader dettet.
Har selv haft det problem (ind til jeg fik "fast ip.")
håber det vil kunne hjælpe dig..
for andet kan du ik gører.. ;(
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
01. december 2002 - 11:38 #5
.... Jeg har Tiscali Adsl, jeg deaktiverer min firewall, og jeg har sat min router op til at åbne de porte der skal bruges.......
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
02. december 2002 - 17:48 #6
er der virkelig ingen der kender til dette problem???
Avatar billede thundergizmo Nybegynder
09. december 2002 - 21:55 #7
du skal også lave et par små ændrig i indstillingerne i mIRC .
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
10. december 2002 - 14:30 #8
hej..... jeg har fundet ud af det. Det der gør, at jeg får ovenstående fejlmelding, er at mIRC som default står til at ignorere alle pakker der bliver sendet til een.
-Man ændrer det ved at gå ind i;  mIRC -> Options -> DCC -> Folders, og så sætte DCC ignore til "Disable"

:)