Avatar billede tblaster Nybegynder
25. november 2002 - 20:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

System resource exceeded.

Hejsa

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '8007000e'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] System resource exceeded.

Hvis jeg får overstående fejl er vi så ikke enige om at det er en fejl hos min udbyder og ikke ved mine scripts ... det er fordi jeg har kørt med min script fint og lige pludselig får jeg denne fejl :-(
Avatar billede sei Nybegynder
25. november 2002 - 21:17 #1
ligner noget som kunne være lavet af noget i scripted der ligger og looper lidt meget!

/sEi
Avatar billede tblaster Nybegynder
12. februar 2003 - 16:23 #2
Lukker