Avatar billede hansa75 Nybegynder
24. november 2002 - 07:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

voodoo 3

jeg har et voodoo3 grafikkort med tv aut,min pcer står i et værelse, og tvet i stuen, mår jeg vil enable autput to tv, slukker pc skærmen og jeg skal med møje og besvær, styre pceren fra døren til tvet, hvilhet er vanskligt da tvet står i den anden ende af stuen, findes der en måde hvor man kan stille det hel færdig på pceren og der efter slå over på tv og eventuel kan skifte frem og tilbage fra pceren uden at pc skærmen slukker den kan man jo bare slukke for når det hele er sat op ikke??
Avatar billede hansa75 Nybegynder
24. november 2002 - 17:26 #1
er der ingen hjælp??
Avatar billede boooboo Nybegynder
24. november 2002 - 17:28 #2
Tror ikke de forstår dit spørgsmål... Det gør jeg egentlig heller ikke selv
Avatar billede hansa75 Nybegynder
25. november 2002 - 14:09 #3
jeg skal stå i døren og prøve at styre musen på tvet som står i stuen det jeg ønsker er at man kan se på pceren og tvet samtidig
Avatar billede hansa75 Nybegynder
25. november 2002 - 16:07 #4
når jeg enable autput to tv og siger ok slukker min pcskærm og så kan jeg ikke følge musen længre men kun se det på tvet og hvis der er noget som skal rættes kan jeg kun gøre det ved at stå i døren med musen i hånden og prøve at styre musen jeg har hørt at der findes grafikkort som ikke slår pcskærmen fra det jeg vil vide er om voodoo3 kan det samme
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
26. november 2002 - 16:29 #5
Er det Win98 ?? Jeg havde samme problem på min Compaq med Win98, der skulle installeres nogle nye drivere. Nu er det kedelige at 3DFX der laver kortet er gået nedenom og hjem. Men du kan stadigt finde drivere på http://www.voodoofiles.com/ og http://www.3dfx.com/, PS. Mit kort er et voodoo 3500 TV.  Hvis du finder det rigigt drivere så virker det også på et voodoo kort