Avatar billede grosvik Nybegynder
23. november 2002 - 21:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Login

Hey!

Jeg er webmaster for en Battlefield clan. Så ville jeg høre om man kunne gøre sådan, at de kunne logge ind og så redigere i filerne, med members og info osv. så de ikke hele tiden skal skrive til mig, inden de får indholdet op på hjemmesiden. Problemmet er bare, at min server ikke understøtter MySQL...

Kan det lade sig gøre på andre måder??

Mvh. Kristian Grøsvik
Avatar billede grosvik Nybegynder
23. november 2002 - 21:19 #1
Håber i forstår...
Avatar billede tipsen Nybegynder
23. november 2002 - 22:42 #2
Tjahh - så skal du jo bare lave et filbaseret system i stedet...
Avatar billede grosvik Nybegynder
23. november 2002 - 23:03 #3
Ja, men hvordan gør/får man det??
Avatar billede tipsen Nybegynder
24. november 2002 - 00:00 #4
Til så generelt formuleret et spørgsmål kan jeg kun svare at det gør du vha. php's filfunktioner!

http://dk.php.net/manual/en/ref.filesystem.php
Avatar billede joze Nybegynder
24. november 2002 - 14:05 #5
Du kunne jo eventuelt også finde en host der understøtter MySQL?
Avatar billede madd Nybegynder
24. november 2002 - 16:44 #6
Jeg ville også anbefale dig at finde en host som understøtter MySQL. Det bliver noget rod hvis du skal til at gemme alle informationer i en tekst-fil. Men det kan lade sig gøre! Du kan - hvis du insiterer - evt. kigge på XML som en datalagringsmulighed.

Med venlig hilsen,

Mattias Pfeiffer
Avatar billede grosvik Nybegynder
17. april 2004 - 16:00 #7
ø