Avatar billede denboj Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:01 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

AAAAAAAAADMIIIIIIIIIIIIIIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da jeg er et vanemenneske er det temmeligt skrækkeligt pludseligt at opdage at der pludseligt ligger en reklame i det link jeg plejer at bruge i xpt mailsene. Kan i i det mindste ikke bytte rundt så reklamerne kommer på som det nederste link og selve spm. ligger i det øverste ?????????????????
Avatar billede nomiz Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:02 #1
hmmm, skummelt...
Avatar billede el_gnu Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:03 #2
føler med dig, har selv lavet den samme 1000+ gange i dag :-(
Avatar billede jumper Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:03 #3
..eller i det mindste flytte \"Hej Jumper,\" ned _efter_ selve reklamen. Som det er nu kommer man næsten til at trykke på reklame-linket udelukkende af vane, fordi det ligner det normale link (tilsigtet?).

/Thor
Avatar billede limemedia Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:03 #4
denboj >> hvad tror du selv... reklamerne ligger der nok for at vi bliver nødt til at se på dem og ikke bare \"discarder\" reklamen... tror du ikke ? Placeringen er nok ikke helt tilfældig ...

Avatar billede denboj Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:05 #5
øv nu gjorde jeg det igen da jeg skulle se hvad i havde skrevet :-(
Avatar billede nomiz Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:18 #6
Nej, for eksperten.dk er vel ligeglade med om vi ser reklamen, bare vi får dem!
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:18 #7
Sjovt, har aldrig selv opdaget det.... jeg må prøve at tjekke næste gang jeg får en mail fra eksperten.dk :)
Avatar billede denboj Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:23 #8
tommyf// det er først puttet på inden for de sidste timer

(hvis de får en kr. pr. klik og bytter rundt på rækkefølgen en gang i ugen - så tjener de kassen *LOL*)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:39 #9
Hej alle,

Vi har både i nyhedsbrev og via eNyt forklaret at reklamer i mails var undervejs, så jeg er lidt undrende over jeres holdning. Bannerreklame som eneste finansiering, kan langt fra betale 2 mand fuld tid + hardware + nye tiltag + diverse øvrige ting. Dette er en naturlig udvikling,, for at kunne tilføje nye features og udvikling i øvrigt på Eksperten, så jeg vil gerne ved denne lejlighed, totalt aflive myten om at \"tjene kassen\". Eksperten er IKKE en overskudsforretning p.t., men bliver det forhåbentligt. Ellers kan den jo ikke bestå !

jumper>> Vi flytter snarligst \"Hej Jumper,\" ned under reklamen. Det er ikke tilsigtet at I skal trykke ved en \"fejl\" da ingen har interesse i trafik, som ikke er reel.

ljweb>> Eftersom det ikke er muligt at sælge annoncer til virksomheder som aldrig bliver vist, er det da i høj grad, for at I skal se dem.

nomiz>> Vi er rent faktisk ikke ligeglade med om budskabet når ud. På kort sigt kunne det være en idé, men Eksperten skal helst bestå, og dette kræver betalende deltagere, i form af annoncører. Hvis de ikke får en respons på deres budskab, eller i det mindste bliver set, vil de højst sansynligt kun prøve Eksperten som medie én gang.

denboj>> Nej vi får som du sikkert ved, ikke penge pr. klik, men det er da noget annoncørerne kigger på. Vi vil med denne nye annonceform forsøge at finde relevante ydelser, så det bliver gavnligt både for jer og annoncørerne.

Jeg håber I har fået lidt mere forståelse for hvorfor disse reklamer er der nu, efter mit marathon-svar :) Det er ikke for at irritere nogen brugere, men for at kunne drive Eksperten som et gratis forum for brugere af \"spøgsmål & svar\" på sitet.

Tak for nu.
Avatar billede denboj Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:49 #10
øh admin - jeg beder jer da ikke om at fjerne reklamerne - blot om at flytte dem ned så man ikke kommer til at trykke på den ved en fejl.
Avatar billede limemedia Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:52 #11
denboj >> har du ikke læst svaret ?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
12. oktober 2000 - 17:54 #12
denboj>> Det lange svar var ikke alene møntet på dig, men jeg synes der var nogle ting som var vigtige at få fastslået, og jeg håber virkelig at budskaberne er kommet igennem. Godt, vi har rykket brugernavn ned, men kan ikke rykke annoncen ned under, da dette er aftalen med annoncøren. Jeg håber og tror der vil være færre fejlkliks, når vi alle lige får vænnet os til det nye ?!

Avatar billede maniacdog Nybegynder
12. oktober 2000 - 19:30 #13
Tror ikke jeg ka vænne mig til det...Det er møj irreterende med den reklame, den kunne da ligger nederst...syntes jeg.
Folk skal nok læse den alligevel, hvis de vel og mærke er interesseret i det. Jeg tror at der generalt er for mange reklamer rundt omkring, og det er derfor folk er trætte af det?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. oktober 2000 - 20:06 #14
Jeg er helt enig med maniacdog!
Internettet er ikke andet en en stor reklame søjle allerede og indtil videre har det banner på Eksperten været helt OK da det ikke er genrende, men ligefrem reklamer i mails ?? Det må kunne gøre på en anden måde!
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2000 - 20:30 #15
Og når man får videresendt sine mail til en mobiltelefon ser man kun at det er en annonce fra Experten, og ikke om det er noget man skal skynde sig at se.

Flyt reklamen under så man ser det man er interesseret i. Ellers bliver man bare træt af det. Den samme tekst hver gang der bliver oprettet et spørgsmål er for tralskkk. Det må alle kunne forstå (specielt dem der får det sendt til mobilen) :-)

Avatar billede ds-zim Nybegynder
12. oktober 2000 - 20:38 #16
Umm, jeg kan ikke lade være med at blande mig her ..

Jeg sidder lidt tilbage med en grim smag i munden,da Jeg bruger eksperten.dk <b>hver</b> dag(!)
Her har jeg, uanset kategori(!), kunne formulere min problemstilling og forvente(!) svar/løsning
inden for bare få timer.. (*)

Min grund til at blande mig er;
1. Jeg hader også bannere .. Mange site\'s er klistret til med bannere/popup\'s i et vagt
forsøg på at skabe trafik }( Rent instinktivt undgår jeg dem også for så vidt muligt
2. Jeg har af ovenstående grund ikke støttet eksperten.dk ved bannertryk :( Derfor mener jeg det er vigtigt at pointere, hvad idéen bag
bannertingen gik ud på. Nemlig, at dem der
brugte siden, ville støtte ejerne/webmaster
ved at klikke på reklamen. Jeg ved at visse
banner-ringe og lign. kan bringe det til et
mere sofistikeret niveau (der alle tager
udgangspunkt i det lille klik :P )

3. Jeg ville med denne kommentar, gerne give
udtryk, for min taknemmelighed og glæde ved at
bruge eksperten.dk, såvel som indrømme at jeg
helt sikkert vil kunne overleve et reklamelink
i email\', i stil med http://www.sunbelt-software.com/index.htm
newsletters !!

PS. : ->Admin
        Jeg er ovenud tilfreds med jeres site og
        dets layout(!) Keep up the good work !!

Cheers, Zim
Avatar billede ds-zim Nybegynder
12. oktober 2000 - 20:39 #17
geez, sorry about that formatting :(
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2000 - 20:44 #18
Ja uanset hvilket spørgsmål der oprettes får jeg dette:

----------------------| Annonce |----------------------
Har hele Verden adgang til dine data ?

Meget interssant når man har set det 15 gange på 1/2 dag, ØV.

Avatar billede ds-zim Nybegynder
12. oktober 2000 - 20:45 #19
sikke noget at pive over :p SHIT, hvor er jeres problemer små !
Avatar billede el_gnu Nybegynder
12. oktober 2000 - 20:45 #20
helt enig med ds-zim
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2000 - 20:49 #21
Det må jo være fordi I ikke får jeres oplysninger som jeg gør, at I har den mening. Men jeg kan ikke se hvad der sker på mobilen mere, og det irriterer mig gevaldigt, uanset om I synes det er småproblemer ;-)

Avatar billede ds-zim Nybegynder
12. oktober 2000 - 20:50 #22
umm, ovenstående link skulle have været http://www.sunbelt-software.com/community.cfm
hvis nogen skulle være i tvivl
Avatar billede ds-zim Nybegynder
12. oktober 2000 - 20:51 #23
-> oz1cbk
har ikke prøvet mobilen endnu og mener derfor, at du ikke må føle dig truffet!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. oktober 2000 - 20:56 #24
<< ds-zim >>
Det kan godt være at det for nogle er små problemer, men jeg er så led og ked af reklamer på internettet, ikke mindst fordi mange sites som du selv siger er klistret til med bannere, tekst ads. etc., men også fordi at det bliver trættende at se på når man alligevel ikke har nogen interesse i reklamen og egentlig aldrig vil have.

Jeg kunne ALDRIG finde på at klikke på den reklame!

Så ville det være bedre hvis man kunne vælge at modtage reklamer, for der er højst sandsynligt nogle der vil være interesseret i at se dem (hvis ellers der ikke kun var denene!)
Avatar billede ds-zim Nybegynder
12. oktober 2000 - 21:02 #25
tjae, hva ska jeg sige andet end .. Det er folk som dig, der danner noget af grundlaget for min
påstand om, at bannerreklame ikke holder en meter ! Det, og så at de som regel fylder 4 meget }(
Måske også lige ... Har du selv et domæne ? Og har du tænkt på at finansiere det ?
Ellers er det bare en dyr lagerplads ?

Cheers, Zim
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2000 - 21:03 #26
>>ds-zim  Jeg føler mig ikke truffet, men det irriterer mig ganske enkelt. Kunne man da så for f... skrive det på en sådan måde at man i mobilen fik de relevante oplysninger, så kunne jeg bedre leve med det.

>>tdaugaard  Jeg er faktisk enig med dig. Man er efterhånden ved at drukne i reklamer. Når vi går ind på det relevante spørgsmål er der jo også en reklame i toppen. Så lav da to under hinanden istedet. Jeg klikker heller ikke på dem. I postkassen kommer der rigeligt af den slags, helt uopfordret (spam). Nå men der findes vel en løsning.

Jeg kan jo vælge to ting. Slå videresend fra til mobilen. Eller jeg kan slå Experten fra, og jeg er faktisk ikke interesseret i nogen af dem. Men bliver dette ved bliver jeg nødt til at vælge, ØV.

Avatar billede ds-zim Nybegynder
12. oktober 2000 - 21:07 #27
Hmm, måske tilføje smsservice til eksperten.dk *PoNdEr* Er det muligt at tilføje flere email-
adresser til ens profil iøvrigt ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. oktober 2000 - 22:10 #28
<< ds-zim >>

Var det mig du \"skrev\" til i din kommentar af \"12-10 2000 21:02:33\"

I så fald, så ja. Jeg har selv et domæne (tdaugaard.dk) Og jeg  har faktisk (lidt ironisk) bannere på mit site, men de fleste er fra nogle jeg ikke får penge fra og så er der 2 mener jeg fra TradeDouble (hvilket ikke rigtigt giver noget .. da jeg vist ikke har særligt mange besøgende) så deet .. tjaa dyrt og dyrt .. det er som man tager det .. 50 kr./md. for 25 megs & ASP supp. Det er ok for mig.
Avatar billede ds-zim Nybegynder
12. oktober 2000 - 22:15 #29
Husk din pointe omkring reklamer med tamt indhold! :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. oktober 2000 - 22:18 #30
Jeg kan da udemærket forstå at man ikke kan have to fastansatte personer til at holde eksperten ved lige samt udgifter til webhotel og diverse andre udgifter.
I er måske mere interesseret i at betale en fast årlig afgift for at benytte eksperten.dk ? Nej det holder jo heller ikke,  men jeg vil give jer ret i at det ville være dejligt med banneret nederst, dog er det ikke noget man opdager i en opløsning på 1024x768.....
Avatar billede ds-zim Nybegynder
12. oktober 2000 - 22:19 #31
pæn side iøvrigt :)
Avatar billede denboj Nybegynder
12. oktober 2000 - 23:34 #32
hmm - det er vist ved at være færdigdiskuteret nu :-)

kan godt se at mit problem med at jeg kommer til at trykke på en forkert url langt undergår dem der sidder desperat med mobilen og venter på svar og får en reklame istedet :-)
Avatar billede denboj Nybegynder
12. oktober 2000 - 23:37 #33
og man må også give jacob og andreas (hedder i ikke det) en stor tak for at lave en så fed side. Og det er klart at det skal kunne løbe rundt hvis i begge har besluttet jer for at satse hundrede procent på siden. Det må man acceptere og respektere efter min mening.