Avatar billede postndk Nybegynder
19. november 2002 - 18:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CS-server og ingen log fil

Jeg har installeret en CS-Server som virker som den skal lige bortset fra at den ikke generer log filer selv om jeg i : cstrike/server.cfg har linien
log on

og ved opstart af serveren skriver den også noget med at den bruger en logfil som ligger i :
/usr/local/games/halflife/hlds_l/cstrike/logs

men der ligger ingen,
permissions i logs/ er 777 så det er heller ikke det.

nogle der kan hjælpe mig ....

hilsen
postndk
(cs.postn.dk:27015)
Avatar billede skwat Praktikant
20. november 2002 - 09:32 #1
logger den gennem syslog?
Avatar billede postndk Nybegynder
20. november 2002 - 15:15 #2
klaret,
log filen lå ikke i /usr/local/games/halflife/hlds_l/cstrike/logs som serveren skriver når den starter

men i :
/usr/compat/linux/usr/local/games/halflife/hlds_l/cstrike/logs

hvorfor ved jeg ikke men nu virker det..

LUkket
Avatar billede skwat Praktikant
20. november 2002 - 20:47 #3
Det har nok noget at gøre med at den køre under emulering
Avatar billede postndk Nybegynder
20. november 2002 - 21:27 #4
ja det tror jeg, men det er lidt sjovt at den når man starter serveren ikke skriver /usr/compat/linux/ som del af path..
Avatar billede skwat Praktikant
20. november 2002 - 22:32 #5
ja, det kan du have lidt ret i, er det ellers nemt at sætte en cs server op? sidst jeg prøvede var porten ikke opdateret.
Eller har du selv compileret den?
Avatar billede postndk Nybegynder
21. november 2002 - 13:42 #6
jeg har selv compilet den.

og det er tem'li nemt, jeg laver snart en tut til hvordan man installere det på freebsd inkl. nogle utils.

postndk
(cs.postn.dk:27015)