Avatar billede fox2001bs Nybegynder
18. november 2002 - 12:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Solidworks brokker så :(

Hejsa alle sammen

Jeg sider og tegner forskellige maskiner i "solidworks 2001 plus" men har et STORT pro-blem for hvis jeg laver en maskine med en motor og en andre maskine der også har en motor og indsætter de to maskiner i en Assembly brokker den sig over at der er to moto-rer man får to muligheder:

1. få den samme motor på begge maskine
2. man for kun motor på den første maskine

Det noget ØV.....

Håber nogle kan hjælpe på forhånd tak

/fox
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
15. december 2002 - 03:21 #1
okay der er nok ikke så mange Solidworks bruger her :(
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
29. december 2002 - 01:49 #2
:(
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. december 2002 - 01:54 #3
næh det er vist for lidt :)  prøv evt her www.cadforum.dk  godt nok et cad forum  men man ved aldrig om der sidder en eller to der ved noget om solidworks  da nok nogle af cad folkene er gået over til solidworks  kender ihvertfal et par stykker selv :)