Avatar billede prodic Mester
18. november 2002 - 10:38 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Freeware WYSIWYG til undervisnings-brug

Leder efter en WYSIWYG-editor til undervisningsbrug.
Programmet skal være freeware, og skal primært arbejde i WYSIWYG-mode, kodebaserede editorer er ikke et alternativ da koden i dette forløb er sekundært.
Koden må dog gerne kunne vises med mulighed for redigering i den producerede kode.

Any ideas?

DW, GoLive etc. er ikke en mulighed, men freeware programmet må naturligvis gerne være i samme kaliber :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. november 2002 - 10:45 #1
Har du prøvet at søge på www.tucows.com med ordet WYSIWYG?

/per
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. november 2002 - 10:47 #2
Bruger du ikke windows, jeg mener at programmet frontpage er med i en mindre udgave, som sagtens kan bruges.
Avatar billede prodic Mester
18. november 2002 - 10:50 #3
hoejrup->Selvfølgelig har jeg været den vej rundt - men jeg leder efter et program som folk har hands-on erfaring med.

jakobclausen->Frontpage Express er ikke helt nok i det her tilfælde.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. november 2002 - 11:02 #4
prodic> Jeg er godt klar over at folkeskolen mangler penge, men du kan ikke både få i pose og sæk.

/per
Avatar billede prodic Mester
18. november 2002 - 12:52 #5
heojrup->Det forlanger jeg skam heller ikke - jeg leder bare efter det bedste gratis alternativ.
Evt. noget OpenSource
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. november 2002 - 12:57 #6
OpenSource, så mener du sikkert til linux. ;-)

/per
Avatar billede prodic Mester
18. november 2002 - 15:08 #7
hoejrup->Helst ikke nej :)
Tænker på noget ala OpenOffice o.l. bare som WYSIWYG-editor.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. november 2002 - 15:13 #8
Avatar billede prodic Mester
18. november 2002 - 16:01 #9
ztyxx->Ja den kender jeg da :)
Men som tidligere nævnt så efterlyser jeg et program som folk har hands-on erfaringer med, og ikke bare 88.100 links. :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. november 2002 - 16:05 #10
det er nu kun 84.100 links, hvad snakker du om, der *LOL*
Avatar billede sarkis Nybegynder
18. november 2002 - 19:49 #11
Hvad med Stones webwriter jeg mener at det er et gratis program.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. november 2002 - 22:02 #12
sarkis> den er jo ikke så WYSIWYG-like :-)
Avatar billede claus_jac Nybegynder
21. november 2002 - 18:08 #13
Prøv lige at tage et kig på denne side:

http://www.webattack.com/freeware/webpublish/fwwysiwyg.shtml

Der skulle være nok til at styre lysten for en tid.
Avatar billede prodic Mester
26. december 2002 - 14:30 #14
Jeg lukker og slukker, da spørgsmålet ikke længere er aktuelt.

Tak for hjælpen.