Avatar billede paviuz Nybegynder
10. november 2002 - 01:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike Ping...

hey, Hvad skal følgende commands skal stå på når min forbindelse er 1024/256 ADSL:
ex_interp
cl_cmdrate
cl_updaterate
rate
Avatar billede xyborx Nybegynder
10. november 2002 - 01:17 #1
Lytter lige med.. Jeg aner det heller ikke.. :D
Avatar billede scarlac Nybegynder
10. november 2002 - 01:23 #2
rate 99999
Resten er sådanset ikke nødvendigt at pille ved når du har en normal install. Det er meget svært at optimere dit ping i HL.
Jeg har brugt mange svedetimer på at optimere mit ping i de gamle modemtider med HL.. og mit bedste råd er: sæt rate i top som vist og affind dig i at din con ikke er hvad den er :)
// missarh @ #php.dk, quakenet
Avatar billede paviuz Nybegynder
10. november 2002 - 01:25 #3
Har også spurgt nogen over IRC... de sagde:
rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
ex_interp 0.5
Avatar billede scarlac Nybegynder
10. november 2002 - 01:27 #4
rate 99999
Resten er sådanset ikke nødvendigt at pille ved når du har en normal install. Det er meget svært at optimere dit ping i HL.
Jeg har brugt mange svedetimer på at optimere mit ping i de gamle modemtider med HL.. og mit bedste råd er: sæt rate i top som vist og affind dig i at din con ikke er hvad den er :)
--- hov, sådan. det var ikke en kommentar, men et svar :)
Avatar billede paviuz Nybegynder
19. april 2003 - 14:41 #5
Har fundet ud af det,

Rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
ex_interp 0.1