Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

admin/ overvågning af brugere

Hej Admin nu er det jo weekend igen og så skal jeg jo pr. definition komme med en idé til forbedring af eksperten (eller finde snydere *LOL*)

Denne gang har jeg fået en kanon god idé - hvad med at lægge en overvågning af brugerne ind således at - Dem der ikke har været aktive i 1/2 år bliver slettet og dem der har åbne spm. får spm. slettet hvis de ikke har været aktive i 1 måned ? ? ?

jeg synes selv at det er en kanon idé

MVH Denboj
PS Det var tdaugaard der inspirerede mig til den *LOL*
PPS (jeg har fødselsdag idag)
Avatar billede retep Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:10 #1
Tillykke 8-)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:11 #2
Tillykke igen :)
Jeg tror at det har været forslået før.
Ihvert fald det med at slette et spørgsmål efter 1 måned hvis det ikke har været aktiv (har selv stillet et spørgsmål noget li´ det)
:)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:12 #3
Lyder da som ret gode ideer!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:12 #4
Jeg synes det er en god ide. Men måske ikke at spørgsmålene blivver slettet, men bare at de bliver lukket og spørgeren får sine point igen, eller bedre, de bliver delt ud på de brugere som har afgivet svar (hvis der er nogle).
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:16 #5
tdaugaard - selvfølgelig har du ret - spm. skal bare lukkes - og skide være med pointene det vil skabe bøvl - bare træk dem ud af systemet efter min mening
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:19 #6
<< denboj >>
ja det vil nok egentlig være bedst bare at få dem ud ..
Avatar billede halnet Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:07 #7
Hej drenge...!

Og tillykke med føs\'da\'en denboj...!

- Anders
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:21 #8
Foooooor idag er det denboj\'s fødselsdag, hurra hurra og så det lange:
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrraaaaaaaa.

Så gi\'r han nok en lille en, en lille en, en lille en for så gi\'s han nok en.........

Nå men tillykke du er nu 28 somre gammel.
Avatar billede einstein Nybegynder
07. oktober 2000 - 18:19 #9
nej det med åbne spm.

Flood ham der har oprettet spm. indtil han accepterer svarene........
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. oktober 2000 - 11:08 #10
denboj>> Først tillykke med forleden :) Jeg synes også din idé er god. Dette emne ER højt på listen, så vi kommer nok til det inden længe.
Avatar billede denboj Nybegynder
09. oktober 2000 - 12:14 #11
ok  det lyder godt