Avatar billede cortz Nybegynder
31. oktober 2002 - 23:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp...!

Jeg vil gerne vide hvad jeg gør galt når jeg laver en tekst og vil sætte den ind på en Baggrund så kommer den ikk npr jeg Render.... men jeg tror teksten kommer om bag ved så jeg ikk kan se den hvad gør jeg????
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2002 - 23:08 #1
Din første fejl er nok overskriften, prøv næste gang med en mere beskrivende overskrift, som der også lægges op til på opret spørgsmål siden.

/Schulze
Avatar billede sparkl Nybegynder
01. november 2002 - 08:50 #2
Har du givet teksten en overflade..? Enten med extrude, bevel eller lignende modifier..?

Hvordan har du lavet din tekst? Hvad ønsker du at opnå?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. december 2002 - 08:34 #3
Hvis du ikke kan se texten når du rendere er det sikkert fordi du ikke har sat den til at den må renderes. Texten i 3d max er som standard sat til ikke at blive renderet. Vælg din text og vælg den er modify (Kan ikke huske hvad den hedder) den er ude i panelet til din højre side. Den hvor man kan ændre parametre for et object. Scrool ned og et sted står der noget med "Render" sæt et hak i den firkant... tryk så F9 igen og bingo så er den der.
Avatar billede fab Nybegynder
06. januar 2003 - 17:19 #4
du har garanteret sat baggrunden foran teksten :) . kig i dit top-view (tryk t på keyboardet) og se om teksten står bagved baggrunden. hvis den gør det, så flyt den foran (marker teksten og brug flytteværktøjet (højreklik og vælg "move")).
Avatar billede jammerlab Nybegynder
19. januar 2003 - 15:58 #5
tak :)