Avatar billede 281282 Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:29 Der er 14 kommentarer

(Logo og hjemmeside)

Hvis man har en hjemmeside og et loge. Hvis man så gerne vil have dette logo op i adresse-menuén, hvor det lille e er, hvordan for man så skiftede det lille e ud med sit logo ???

Dr og tv2.dk har deres logoér der oppe (hvis man ligger www.dr.dk ind på FURETRUKNE og så åbner for FURETRUKNE bag efter, kommer logoét frem. Klik dog på logoet for at få det op i adesse-linien)
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:31 #1
du ligger en icon fil med dit logo ved din index side... ikonet hedder favicon.ivo

læs mere på www.favicon.com

PS. virker kun i IE5

/ Lars
www.ljweb.com
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:32 #2
Spørgsmålet har også ofte været oppe på eksperten : http://www.eksperten.dk/list.phtml?find=favicon&catid=78
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2000 - 10:42 #3
favicon.ico selvfølgelig :)
Avatar billede flemmingc Praktikant
02. november 2000 - 04:23 #4
Der er kun en vej.... (langt nemmere end favicon.com)

Benyt programmet: Icons Control 2000  til at lave dit ikon/.ico-fil

Hent det på: http://members.aol.com/doanc/download.html

Peg så på dit ikon i din <head>-sektion:

<head>
<LINK REL=\"SHORTCUT ICON\" HREF=\"http://www.domain.com/mit_icon.ico\";;>
</head>

:-)
flemmingc
Avatar billede flemmingc Praktikant
02. november 2000 - 04:24 #5
ps... ikonet kan hedde hvad som helst... behøver ikke hedde favicon.ico
Avatar billede flax Nybegynder
14. november 2000 - 04:58 #6
nej, men den skal:
- hedde *.ico
- gøres tilgængelig offline, feks ved at trykke på tilføj > gør tilgængelig offline

Søg ude i søg funktionen på \"favicon\" og se alle svarene der.

Held og lykke
Avatar billede flemmingc Praktikant
15. november 2000 - 13:11 #7
.. jep den skal selvfølgelig hedde .ico  ! / filtypen kan man ikke lave om, jeg tænkte da også kun på selve filens navn.

Men drop al det fis om favicon... -> Icons Control 2000 er 1000 gange bedre.

...Det er ihvertfald min mening

:-)
Avatar billede flax Nybegynder
15. november 2000 - 13:58 #8
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de er så din mening.

Men der er information at hente her på eksperten, ved at søge på spørgsmålet under \"favicon\"

der ligger 1000 af lignende spørgsmål der er svaret/kommentret......

/flax
Avatar billede ezzuk Nybegynder
28. marts 2001 - 12:49 #9
HOLD KÆFT HVOR JEG HADER DE SPASSERE, SOM ER ET ÅR OM AT CCEPTERE ENS SVAR!
Avatar billede alh Nybegynder
03. april 2001 - 18:06 #10
Så giv få dog givet de point din \"N..R..\"!!!
Tak for hjælpen til jer andre...det var lige det jeg søgte..
Avatar billede ezzuk Nybegynder
03. april 2001 - 22:05 #11
alh> de enste gange, jeg ser dig herinde, er når du siger at nogen skal lukke et som. ellers hører man aldrig om dig.
Avatar billede alh Nybegynder
03. april 2001 - 23:36 #12
Ok hvem har pisset på din sukkermad?!
Jeg kan se at du slet ikke finder det latterligt at folk der har fået svar ikke lukker deres spørgsmål ? Og jeg kan også høre du ikke har opdaget mit logoforslag endnu gå heller derind og brok dig over at jeg ikke har modtaget alle pointene for det..hi-hi ;)http://www.eksperten.dk/spm/60475
Avatar billede cain Nybegynder
04. maj 2001 - 18:32 #13
hallo kan dette spørgsmål ikke blive lukket.....
Avatar billede flax Nybegynder
12. juli 2002 - 13:08 #14
svar & afslut :-)