Avatar billede madsen-online Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Toshiba

Jeg har købt en bærbar Toshiba Satellite (1800 serien). MEN... Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg "tilfører" flere RAM til mit grafik-kort. Computeren har 256 mb RAM, og de 16 af dem bruger grafik-kortet. Så jeg vil mene at det skulle kunne lade sig gøre, men jeg ved ikke hvordan!?!?
Avatar billede grunken Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:46 #1
Det skal gøres i bios, jeg prøver lige at finde en workaround til dette :)
Avatar billede madsen-online Nybegynder
21. oktober 2002 - 15:50 #2
Jamen, jeg har ingen BIOS -  ihvert fald ikke i normal forstand. Den starter bare op med et Toshiba logo!
Avatar billede grunken Nybegynder
21. oktober 2002 - 16:07 #3
Avatar billede madsen-online Nybegynder
21. oktober 2002 - 16:18 #4
Jeg takker - jeg prøver lige linket af, så giver jeg lige pointene, når jeg ved om det kører. Men foreløblig tak...
Avatar billede madsen-online Nybegynder
21. oktober 2002 - 18:19 #5
Jeg kan afhjælpe problemet med dettte link!!! ER der andre forslag?
Avatar billede madsen-online Nybegynder
21. oktober 2002 - 18:20 #6
RETTTELSE!!! Jeg kan IKKE afhjælpe problemet med dette link!
Avatar billede madsen-online Nybegynder
22. oktober 2002 - 15:56 #7