Avatar billede danielbaek Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge en cyborg/abstrakt krop - program til dette?

Hej,
Jeg skal bruge et billede af en cyborg, et uden copyright, men kan ikke rigtigt finde dette (se http://www.eksperten.dk/spm/271390) Jeg tænkte derfor på om det var muligt, at der var et program, hvor det var let at lave cyborger eller abstrakte kroppe, hvor der måske evt. var nogel færdig lavede skabeloner...jeg har aldrig arbejdet med 3d så det skal være let.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:49 #1
måske noget du kan bruge her
http://absolutetfield.tripod.com/
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
17. oktober 2002 - 21:58 #2
hmme n cyborg uden copyright? Så skal vi selv lave en.. og det gør jeg ikke for 30 point.. det er 3D du.. :P give me some $$
Avatar billede danielbaek Nybegynder
17. oktober 2002 - 22:05 #3
>hb5v6 Jeg har desværre ikke penge til rådighed, kun points, så hvis der var andre der var interesserede i points så...
Avatar billede claus_jac Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:05 #4
Nope!!!! men lær det selv, prøv eventuelt www.wings3d.com let at gå til, fylder ikke alverden og kan epksportere i 3ds, så det kan hentes ind i for eksempel 3d max.

PS. Kun box-modelling ikke andet i programmet, prøv også blender fra elysiun.org lidt sværere, men temmelig nyttigt, med tonsvis af tutorials.

Håber det hjælper
Avatar billede danielbaek Nybegynder
18. marts 2003 - 23:24 #5
Okay jeg tegnede