Avatar billede webfear Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Rettelse af logo

Jeg har fået lavet det øverste logo på hjemmesiden www.lkf-viborg.dk af brugeren Syvon her på eksperten.

Jeg har nu fået godkendt opgaven, men designet af logoet skal ændres lidt, og det ved jeg ikke rigtigt om jeg kan klare selv.

Følgende skal ændres:

- Der skal kun være den grå baggrund på hele logoet. Den grønne skal væk.

- Teksten skal være "Lægekredsforeningen for Viborg amt" i stedet for "Lægekredsforening for Viborg amt"

- Logoet skal både laves i størrelsen 50*585 og 50*730, da jeg skal lave en side, der passer til forskellige skærmopløsninger.

Jeg håber at der er nogen, der kan finde ud af at ændre logoet, eller at Syvon kigger forbi dette spørgsmål.

Mette Fournais
Avatar billede corax Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:47 #1
Håber for dig, du eller Syvon har arbejdsfilen.
Corax
Avatar billede soelver Nybegynder
24. oktober 2002 - 13:17 #2
http://www.soelver.dk/eksperten/webfear.htm

Ved ikke om det kan bruges? Det er i hvert fald samme font, og jeg har brugt den grå farve du har selv har brugt på siden. Man kan jo ikke rigtig rette i den fil du allerede har, idet det er et samlet billede.
Avatar billede webfear Nybegynder
24. oktober 2002 - 14:19 #3
Det ser rigtig godt ud. Dette kan helt bestemt bruges, men hvis du har mulighed for at lave de skrå firkanter i den grå baggrundsfarve, så ville det være helt perfekt.

Hvis det ikke er muligt så er det ok, for det her ser også rigtig godt ud :-)

Mette Fournais
Avatar billede soelver Nybegynder
24. oktober 2002 - 15:52 #4
Jeg kan ikke komme ind på siden igen :(
Avatar billede webfear Nybegynder
24. oktober 2002 - 15:57 #5
Det kunne jeg heller ikke. Det er åbenbart mit webhotel som er nede lige nu. Jeg har sendt en mail til dem, og har fået af vide at de arbejder på sagen. Så den skulle forhåbentlig snart være oppe igen.
Avatar billede webfear Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:45 #6
Så kører mit webhotel igen, men den er helt galt. Jeg har fået en mail fra dem, hvori de skriver at de kun har backup fra for en måned siden, og det skulle jeg være glad for for det kunne have været længere tid siden!!! Så nu er næsten alt mit arbejde spildt, for det backup jeg har på min pc er lige fra starten af, så jeg har mistet mange timer nu - øv!!!

Er der nogen der ved om alle webhoteller kun tager backup en gang om måneden, eller om jeg har været uheldig og valgt forkert?

Nå, men under alle omstændigheder så kan du gå ind og se det gamle billede på http://www.lkf-viborg.dk/billeder/lfva.gif. Det var de der skrå streger, der er lavet i den grå farve, som jeg ville høre om du kunne lave?

Mette Fournais
Avatar billede webfear Nybegynder
04. november 2002 - 11:40 #7
soelver: Nu har jeg sat dit billede ind på siden. Det ser fint ud men det ville dog være helt perfekt, hvis du kunne lave noget lignende de skrå streger som er i den grå baggrund her: http://www.lkf-viborg.dk/billeder/lfva.gif

Er det helt umuligt?

Mette Fournais
Avatar billede soelver Nybegynder
04. november 2002 - 15:36 #8
Jeg kan godt prøve, men vil ikke love jeg kan få det til at se sådan ud. Beklager jeg har været så længe om at svare, men jeg har ikke haft tid til at være på E, her de sidste par uger.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
09. november 2002 - 14:23 #9
Hej Mette!

De fleste webhoteller laver back-up minimum en gang om ugen. Nogen endda en gang i døgnet.
Jeg har prøvet at lave baggrunden på dit banner, men gik ikke så godt. Men nu fik du i hvert fald svar på det med WH ;)

God fornøjelse.

Venligst
Rasmus Lind
Avatar billede webfear Nybegynder
21. november 2002 - 10:29 #10
Jeg bruger bare billedet som det er . Tak for hjælpen :-)