Avatar billede hansa75 Nybegynder
16. oktober 2002 - 07:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny start side

kan man ændre start side på stofanet nu har jeg jubii men ønsker en anden
Avatar billede jimse Nybegynder
16. oktober 2002 - 07:09 #1
Hvad mener du med startside?
Ellers går du i funktioner/internetindstillinger/generelt
Der kan du ændre startside.
Avatar billede hansa75 Nybegynder
16. oktober 2002 - 07:22 #2
når du lokker på internet kommer stofanet med lok på eller lok af når du har lokket på har jeg en gang valt jubii som efterfølgende start side går du ind og ændre som du skriver kan man ikke lok på stofanet
Avatar billede jimse Nybegynder
16. oktober 2002 - 07:28 #3
Det er ikke sikkert, men hvad står der som startside der hvor jeg henviser til. Jeg bliver selv lokket på med et lille program jeg har installeret inden jeg starter explorer op. (Har stofa)
Avatar billede hansa75 Nybegynder
16. oktober 2002 - 07:36 #4
Avatar billede jimse Nybegynder
16. oktober 2002 - 07:46 #5
Så er det ikke der du skal ændre det.
Så skal du formentligt ændre det når du er kommet ind på stofas loginside.
Avatar billede faellesnet Nybegynder
16. oktober 2002 - 08:15 #6
når du er logget på stofanet skal du klikke på et link i denne tekst:

"Hvis du ønsker at ændre din startside eller hvor lang tid, der skal gå, før siden vises, kan du gøre dette ved at klikke dig ind på ændring af loginprofil."

Hvis den umiddelbart skifter til Jubii efter du er logget på, må det være fordi du har fået tiden der går, inden den skifter, sat for langt ned. Du ændre det i din administration hos Stofanet